Episode 3

4.9K 585 38
                                    

လက္​ထပ္​ပြဲတစ္​ခု..

အရမ္​းခမ္​းခမ္​းနားနားႀကီးမဟုတ္​ဘဲ႐ိုး႐ိုး႐ွင္​း႐ွင္​းChurch​ေလးမွာပဲလူအနည္​းစုနဲ႔က်င္​းပတဲ့ပြဲ..

Fatherလည္​း​ေရာက္​​ေနၿပီးသတို႔သားႏွစ္​ဦးရဲ႕မိဘ​ေတြ​ေဆြမ်ိဳး​ေတြနဲ႔သူငယ္​ခ်င္​းအနည္​းအက်ဥ္​းတို႔ကလည္​းအဆင္​သင္​့ျဖစ္​​ေနၾကတယ္​..

သတို႔သားJeon Jungkookလည္​းFather​ေဘးမွာရပ္​ရင္​းအျပံဳးတစ္​ပြင္​့နဲ႔..

ဒီ​ေန႔ဒီအခ်ိန္​တစ္​ခဏ​ေလးၿပီးရင္​သူခ်စ္​ရသူႏွင့္​့တစ္​ဘဝစာအတူ​ေနလို႔ရၿပီ..

ခ်စ္​​ေသာTae​ေလွ်ာက္​လမ္​းကိုဝင္​လာမယ္​့ပံု​ေလးကိုျမင္​ခ်င္​လွၿပီ..

​ေဟာ..ပန္​းၾကဲတဲ့က​ေလးမ​ေလး​ေတြ​ေတာင္​ထြက္​လာ​ေနၾကၿပီ..

လက္​စြပ္​ကိုင္​တဲ့​ေကာင္​​ေလးလည္​းလာ​ေနၿပီ..

အဲ့လက္​စြပ္​ႏွစ္​ကြင္​းကိုJungkookစိတ္​တိုင္​းမက်မခ်င္​းတစ္​ၿမိဳ႕လံုးပတ္​ၿပီးလုပ္​ထားခဲ့တာ..

ဒီ​ေန႔​ေတာ့Taehyungရဲ႕လက္​မွာသူစြပ္​​ေပးႏိုင္​​ေတာ့မွာ..

အခ်ိန္​ခဏၾကာသြားၿပီ..Taehyungထြက္​မလာ​ေသးပါလား..

Jungkookစိတ္​႐ွည္​႐ွည္​ႏွင္​့​ေစာင္​့​ေနခဲ့သည္​..

ဆယ္​့ငါးမိနစ္​..နာရီဝက္​..တစ္​နာရီ..

Taehyungထြက္​မလာ​ေသး..

တခ်ိဳ႕လူ​ေတြထျပန္​သြားတာသူသိလိုက္​တယ္​..

သူ႔မိဘ​ေတြကလည္​းစိတ္​ပူတဲ့အရိပ္​အ​ေယာင္​​ေတြႏွင္​့..

ခဏ​ေန​ေတာ့Taehyungရဲ႕အ​ေဖ​ေလွ်ာက္​လမ္​းအဝကို​ေျပး​ေရာက္​လာတယ္​..

Jungkook​ေမွ်ာ္​လင္​့ခ်က္​တႀကီးနဲ႔သူ႔ကိုၾကည္​့လိုက္​သည္​..

အဲ့အခ်ိန္​မွာTaehyungအ​ေဖရဲ႕အျပဳအမူကသူ႔ကို​ေသြးပ်က္​သြား​ေစခဲ့တယ္​..

သူ႔ကို​ေခါင္​းခါျပခဲ့တယ္​..သူ႔ရဲ႕မ​ေတာ္​ရ​ေသး​ေသာ​ေယာကၡထီးကသူ႔ကို​ေခါင္​းခါျပခဲ့တယ္​..

Jungkook​ေခါင္​း​ေတြခ်ာခ်ာလည္​​ေနသလိုခံစားရသည္​..

သူ႔မိဘ​ေတြကTaehyungအ​ေဖနားသြားၿပီး​ေမး​ေနၾကသည္​..

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now