Episode 5

4.7K 569 66
                                    

Taehyungဒီ​ေန႔အလုပ္​​ေန႔တစ္​ဝက္​ပဲရိွသည္​..

​ေန႔လည္​စာစားၿပီးအိမ္​မျပန္​ခ်င္​တာႏွင္​့အိမ္​နားကပန္​းျခံထဲ​ေလွ်ာက္​လာခဲ့သည္​..

​ေဟာ..​ေတြ႕ပါၿပီ..သူထိုင္​​ေနက်ခံုတန္​း​ေလး..

သူခံု​ေလးမွာဝင္​ထိုင္​ရင္​းအရင္​တုန္​းကအ​ေၾကာင္​း​ေတြ​ေတြး​ေနမိျပန္​သည္​..

သူတို႔လက္​ထပ္​ပြဲ​ပ်က္​သြားၿပီး​ေနာက္​တစ္​​ေန႔..သူဒီခံု​ေလးမွာထိုင္​​ေနခဲ့တာ..

သူ႔ဆီကိုJeon​ေရာက္​လာခဲ့တယ္​..

"Taehyung..မ​ေန႔ကဘာလို႔မလာခဲ့တာလဲ.."

"Tae​ေျပာၿပီးၿပီ​ေလ..TaeမွJeonနဲ႔လက္​မထပ္​ခ်င္​​ေတာ့တာ.."

အဲ့​ေန႔ကJeonသူ႔ကိုပထမဆံုးအႀကိမ္​နာက်င္​​ေအာင္​လုပ္​ခဲ့တယ္​..

Jeonသူ႔ကိုထိုးခဲ့တယ္​..ဒီ​ေနရာ..ဒီထိုင္​ခံု​ေလးမွာပဲ..

Jeonရယ္​..Jeonသာသိခဲ့မယ္​ဆိုရင္​..Taeအဲ့လိုစကားမ်ိဳး​မ​ေျပာခ်င္​ခဲ့ဘူး..

လက္​ထပ္​ပြဲ​ေန႔ကလည္​းTaeလာခ်င္​ခဲ့ပါတယ္​..ဒါ​ေပမဲ့..

Taeသိခဲ့တယ္​..Jeonႏွလံုးသားကိုနာက်င္​​ေစမိတယ္​ဆိုတာ..

Taeက​ေတာ့ဘယ္​လိုမွမ​ေနဘူးJeon..Jeonကိုဆံုးရံႈးခဲ့ရတာကတစ္​ျခားဟာတစ္​ခုနဲ႔ယွဥ္​ရင္​​ေတာ္​​ေသးတယ္​လို႔Taeထင္​တယ္​..

Taehyungမ်က္​လံုးမွိတ္​ရင္​း​သူ႔မ်က္​ႏွာ​ေပၚ​ေလညင္​း​ေလးျဖတ္​သြားတာကိုခံစား​ေနမိတယ္​..

ပံုမွန္​ဆိုသူမ်က္​လံုးျပန္​ဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​ရင္​Jeonကသူ႔​ေပၚမွာျပံဳးၿပီးၾကည္​့​ေနခဲ့တာ..

အခု​ေတာ့ဘယ္​သူမွမရိွဘူး..

အ​ေဝးက​ေနစကား​ေျပာသံတစ္​ခုသူၾကားလိုက္​သည္​..

သူလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့Jeonနဲ႔Haneul..

Haneulကသူ႔ကိုျမင္​​ေတာ့ႏႈတ္​ဆက္​ဖို႔​လာခဲ့တယ္​..

Jeonက​ေတာ့စိတ္​ပ်က္​​ေနတဲ့အမူအရာနဲ႔..

"Annyeong..Taehyung ssi..ဒီမွာတစ္​​ေယာက္​တည္​းဘာလုပ္​​ေနတာလဲ.."

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now