Episode 13

5.2K 562 69
                                    

ဆရာဝန္​ကိုျမင္​​ေတာ့Jungkookခ်က္​ခ်င္​းထရပ္​လိုက္​သည္​..

"ဆရာ..ဘာျဖစ္​လို႔လဲ.."

"လူနာကခ်က္​ခ်င္​း​ေသြးလို​ေနၿပီ.."

ဟာ..ဒုကၡ​ေရာက္​ၿပီ..Jungkookနဲ႔Taehyungက​ေသြးအမ်ိဳုးအစားမတူ..ပိုဆိုးတာကTaehyungကAB​ေသြး..

"ကြၽန္​​ေတာ္​ကA​ေသြး..shitt..ဘယ္​လိုလုပ္​ရမလဲ.."

YG~"ငါကO​ေသြးကြ..Jiminieကလည္​းA​ေသြး​ေလ.."

Jungkookအရမ္​းစိတ္​ပ်က္​​ေနသည္​..ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ..​ေသြးလိုပါတယ္​ဆိုမွမတူတဲ့လူကမ်ား​ေနသည္​..

"ကြၽန္​မ​ေသြးလႉ​ေပးပါ့မယ္​.."

Jungkookအသံလာရာကို​ေမွ်ာ္​လင္​့တႀကီးၾကည္​့လိုက္​သည္​..

Haneulနဲ႔တူတူ​ေရာက္​လာတဲ့Sarahက​ေသြးလႉမယ္​တဲ့လား..

"ျမန္​ျမန္​လုပ္​မွရမယ္​..အခ်ိန္​မရိွဘူး.."

ဆရာဝန္​နဲ႔Sarahျမန္​ျမန္​​ေသြးသြင္​းဖို႔ထြက္​သြားၾကသည္​..

Jungkookက​ေတာ့Haneulကိုျမင္​ၿပီးဘာ​ေျပာရမွန္​းမသိ..

"Haneul.."

Haneulကသူ႔​ေဘးမွာဝင္​ထိုင္​လိုက္​သည္​..

"Jungkook႐ွင္​းျပစရာမလိုပါဘူး..Haneulအျဖစ္​အပ်က္​အကုန္​လံုးကိုသိၿပီးသြားၿပီ.."

"ဟင္​?ဘယ္​သူ​ေျပာ.."

"Sarah​ေျပာျပတာ..သူကတကယ္​​ေတာ့Taehyung ssiရဲ႕မိန္​းက​ေလးမဟုတ္​ပါဘူး..သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းအရင္​းႀကီးပါ.."

"အာ့ဆိုဟို​ေန႔ကဘာလို႔ခ်စ္​သူလို႔​ေျပာခဲ့တာလဲ.."

"အဲ့တာကJungkookရဲ႕စိတ္​ကိုစမ္​းခ်င္​လို႔သူလုပ္​ခဲ့တာတဲ့..တကယ္​ပဲJungkookကTaehyung ssiကိုစိတ္​မျပတ္​​ေသးဘူးဆို..အဲ့တာတကယ္​လား.."

Jungkookအ​ေျဖတစ္​ခုကိုျပတ္​ျပတ္​သားသား​ေပးမွရမည္​..

"တကယ္​​ေတာ့..Haneul​ေျပာရင္​လည္​းခံရမွာပါပဲ..ကိုယ္​အျဖစ္​မွန္​​ေတြအားလံုးသိၿပီးလိုက္​ရတဲ့အခ်ိန္​မွာကိုယ္​့ရင္​ဘတ္​တစ္​ခုလံုး​ဗ​ေလာင္​ဆူသြားတယ္​..

ကိုယ္​ဘယ္​တုန္​းကမွTaeကိုမမုန္​းခဲ့ပါဘူး..မုန္​းဖို႔ႀကိဳးစားခဲ့​ေပမယ္​့မ​ေအာင္​ျမင္​ခဲ့ဘူး..ဒီ​ေန႔ကိုယ္​ပိုၿပီးသိလိုက္​ရတာကကိုယ္​့ရင္​ဘတ္​အနက္​႐ိုင္​းဆံုး​ေနရာတစ္​ခုက​ေနၿပီးသူ႔ကိုခ်စ္​​ေနခဲ့တာ..

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now