Episode 2

5.5K 632 25
                                    

Taehyungတစ္​​ေနကုန္​လံုးအလုပ္​လုပ္​ရတာအဆင္​မ​ေျပ..

စာမူအပ္​ၿပီးအသစ္​တစ္​ပုဒ္​ဆက္​​ေရးမလို႔ႀကိဳးစားခဲ့​ေပမဲ့ဘယ္​လိုမွအၾကံထြက္​မလာခဲ့ဘူး..

စာရြက္​လွန္​တိုင္​းJeonနဲ႔Haneulတို႔မ်က္​ႏွာပဲ​ေျပးျမင္​​ေနတာ​ေတာ့သူလည္​းမတတ္​ႏိုင္​..

စိတ္​​ေတြ႐ႈပ္​လာလို႔အလုပ္​အၿပီးသတ္​ၿပီးအိမ္​ျပန္​လာခဲ့သည္​..

အိမ္​​ေရာက္​မွpizzaမွာစားၿပီးTVၾကည္​့​ေတာ့မည္​..

ည​ေနဘက္​​ေရာက္​​ေတာ့​ေကာင္​းကင္​ႀကီးကလွသည္​..​ေဆာင္​းရာသီဆို​ေတာ့​ေနတာတိုၿပီးညတာ႐ွည္​သည္​..

အ​ေအးဓာတ္​ကလည္​းပိုကဲလာသည္​..

Taehyung​ေျခလွမ္​း​ေတြကိုျမန္​​ေစၿပီးအိမ္​ကိုျပန္​လာခဲ့သည္​..

တိုက္​​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေတာ့အိမ္​႐ွင္​ဦး​ေလးႀကီးကရပ္​ၿပီးစကား​ေျပာ​ေန​ေသးသည္​..

ျမန္​ျမန္​စကားစျဖတ္​ၿပီးအ​ေပၚတက္​ဖို႔ဓာတ္​​ေလွကားဆီ္​လာ​ေတာ့တစ္​​ေနရာကျပန္​လာပံုရတဲ့Jeonနဲ႔တိုးသည္​..

Taehyungျပံဳးျပလိုက္​သည္​..Jeonသူ႔ကိုျမင္​​ေပမယ့္​့မသိခ်င္​​ေယာင္​​​ေဆာင္​​ေနသည္​..

ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးတိတ္​ဆိတ္​​ေနရာမွTaehyungစကားစလိုက္​သည္​..

"Jeonကတကၠသိုလ္​​တုန္​းကအက်င္​့မ​ေပ်ာက္​​ေသးဘူး​ေနာ္​..လူျမင္​ရင္​မသိခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​တတ္​တဲ့အက်င္​့.."

Taehyungစကားအမွားမ​ေျပာမိ​ေပမဲ့Jungkookသူ႔ဘက္​ကုိလွည္​့လာၿပီး​ေသြး​ေအး​ေသာမ်က္​ဝန္​းတစ္​စံုႏွင္​့ၾကည္​့လိုက္​သည္​..

"မင္​းငါ့ကိုဘယ္​လို​ေခၚလိုက္​တာ.."

Taehyung​ေၾကာင္​သြားသည္​..သူဘယ္​လို​ေခၚလိုက္​မိလို႔..

"မင္​းမွာငါ့ကိုJeonလို႔​ေခၚခြင္​့ရိွ​ေသးလို႔လားမင္​းျပန္​စဥ္​းစား.."

စကားတစ္​ခြန္​း​ေျပာၿပီးဓာတ္​​ေလွကားထဲဝင္​သြားသည္​့
Jeonကိုၾကည္​့ၿပီးTaehyungရင္​ထဲမွာနာက်င္​သြားရသည္​..

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now