Episode 10

5.1K 567 34
                                    

Taehyung​ေဆးရံုကဆင္​းၿပီး​ေနာက္​တစ္​​ေန႔..

သူ႔အိမ္​​ေ႐ွ႕မွာအိတ္​တစ္​အိတ္​နဲ႔​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​..

Knock knock..

"Aishh..Kim Taehyungတစ္​​ေယာက္​အထဲမွာ​ေသ​ေနလားမသိ..''

ခဏ​ေန​ေတာ့Taehyungတံခါးလာဖြင္​့သည္​..

ထိုမိန္​းက​ေလးကိုျမင္​​ေတာ့Taehyungျပံဳးလိုက္​သည္​..

"ျမန္​ျမန္​ဝင္​လာခဲ့..နင္​့ကို​ေစာင္​့​ေနတာ..''

"သိပါတယ္​..ငါ့အထုတ္​နင္​ယူခဲ့..''

မိန္​းက​ေလးကTaehyungအိမ္​ထဲဝင္​လာသည္​..

Taehyungလည္​း​ေနာက္​ကလိုက္​ဝင္​လာသည္​..

"ကဲ..ငါ့ကို​ေခၚတယ္​ဆို​ေတာ့နင္​အ​ေရးတႀကီးအကူအညီလိုပံုပဲTaehyung..''

"ဘာ​ေတြလာ​ေျပာ​ေနတာလဲ..ငါမွနင္​့ကိုမ​ေခၚတာ..နင္​့ဟာနင္​​ေရာက္​လာၿပီး​ေတာ့..''

ထိုမိန္​းက​ေလးရီလိုက္​သည္​..

"​ေအး..ဟုတ္​သား..နင္​့အျဖစ္​အပ်က္​​ေတြငါအကုန္​ၾကားၿပီးၿပီ..အာ့​ေၾကာင္​့ကူညီဖို႔​ေရာက္​လာတာ..ဟင္​းဟင္​း..''

"အကုန္​သိၿပီးၿပီ?အမယ္​​ေလး..တကယ္​့ကိုJang Sarahပီသပါ​ေပတယ္​​ေနာ္​..''

"ငါ့အစီအစဥ္​စဖို႔ပစၥည္​းအကုန္​ပါတယ္​..အခုပဲငါတို႔သြားၾကမယ္​..''

"ဘယ္​ကိုလဲဟ..''

"​ေဘးအိမ္​ကို​ေပါ့..နင္​့ရဲ႕Jeonအိမ္​ကို..''

Jeonဆိုတဲ့အသံၾကားတဲ့အခ်ိန္​အထိTaehyungရင္​နာ​ေနရဆဲပါ..

"ဘာသြားလုပ္​မွာလဲ..''

"နင္​ငါ့​ေနာက္​ကfollowလိုက္​..ၾကားတယ္​​ေနာ္​..''

Taehyung​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​ျဖစ္​​ေနခ်ိန္​မွာSarahကTaehyungကိုဆြဲၿပီး​ေဘးအိမ္​ကိုတံခါးသြား​ေခါက္​သည္​..

တံခါးလာဖြင္​့တဲ့လူကHaneul..

"ဘယ္​သူလဲမသိဘူး..​ေအာ္​..Taehyung ssi..''

"Annyeong!SarahကTae Taeရဲ႕ခ်စ္​သူပါ..Taeက​ေျပာတယ္​..သူ​ေဘးအိမ္​မွာခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းတဲ့စံုတြဲ​ေလးတစ္​တြဲ​ေနတယ္​တဲ့..ဒီ​ေန႔Sarahတို႔ကdateလုပ္​ၾကမွာ​ေလ..အဲ့တာHaneulတို႔မ်ားလိုက္​ခ်င္​မလား..double dateလုပ္​လို႔ရ​ေအာင္​​ေပါ့..''

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now