Episode 6

4.6K 575 18
                                    

ညစာစားၿပီးျပန္​လာ​ေတာ့Taehyungသူ႔တိုက္​ခန္​း​ေ႐ွ႕ကbalconyမွာထြက္​ထိုင္​​ေနခဲ့တယ္​..

ဟိုဘက္​မွာJungkookကလည္​းbalconyကိုထြက္​လာခဲ့တယ္​..

Jungkookထြက္​လာတာကိုျမင္​​ေတာ့Taehyungထရယ္​လိုက္​မိသည္​..

"ဘာရယ္​တာလဲ..''

Jungkookဘက္​ကိုTaehyungလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​သည္​..

"​ေကာင္​းကင္​ႀကီးကရယ္​စရာ​ေကာင္​းလို႔​ေလ..''

Jungkookတစ္​ခ်က္​မဲ့ျပံဳးျပံဳးလိုက္​သည္​..

"မင္​းစိတ္​​ေဖာက္​သြားတာ​ေတာ့မဟုတ္​ပါဘူး​ေနာ္​..''

"Jeonစဥ္​းစားၾကည္​့​ေလ..Taeကအရင္​တုန္​းကJeonရဲ႕​ေကာင္​းကင္​..အခုက်​ေတာ့HaneulကJeonရဲ႕​ေကာင္​းကင္​..ဒီ​ေကာင္​းကင္​ႀကီးကအ​ေျပာင္​းအလဲသိပ္​ျမန္​တာပဲ​ေနာ္​..''

Jungkookမူလက​ေကာင္​းကင္​ႀကီးဘက္​မ်က္​ႏွာမူ​ေနရာမွTaehyungဘက္​သို႔လွည္​့လာသည္​..

"ဒီမွာKim Taehyung..ငါ​ေျပာမယ္​နား​ေထာင္​..
မင္​းကငါ့ရဲ႕​ေကာင္​းကင္​ျဖစ္​ခဲ့ဖူးပါတယ္​..
ဒါ​ေပမဲ့မင္​းကဟိုအရင္​တည္​းကငါ့အတြက္​ညဘက္​အနက္​​ေရာင္​​ေကာင္​းကင္​ပဲ..

မင္​းကိုယ္​တိုင္​ငါ့ဘဝကိုအ​ေမွာင္​​ေတြနဲ႔ဖံုးလႊမ္​းခဲ့တာ..

မင္​းစဥ္​းစားၾကည္​့စမ္​း..ငါတို႔လက္​ထပ္​ပြဲပ်က္​တုန္​းကငါ့မိဘ​ေတြဘယ္​​ေလာက္​အ႐ွက္​ကြဲခဲ့လဲ..​ေဆြမ်ိဳး​ေတြ​ေ႐ွ႕မွာ​ေရာ..ငါ့သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ​ေ႐ွ႕မွာပါ..

ဒီလိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔​ေတာ့မင္​းကိုငါတစ္​သက္​လံုးခြင္​့မလႊတ္​ဘူးKim Taehyung..

မင္​းမွာငါ့ရဲ႕​ေကာင္​းကင္​ျဖစ္​ပိုင္​ခြင္​့မရိွ​ေတာ့ဘူး..''

Jungkookအထဲကိုျပန္​ဝင္​သြား​ေတာ့သည္​..

Taehyungက​ေတာ့​ေကာင္​းကင္​ႀကီးကိုၾကည္​့ၿပီး​ေငး​ေမာ​ေနဆဲ..

"Jeonသိလား..Taeက​ေလအရင္​တည္​းကအနက္​​ေရာင္​​ေကာင္​းကင္​ႀကီးကိုပဲသ​ေဘာက်တာ..
ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့Taeဆိုတဲ့အနက္​​ေရာင္​​ေကာင္​းကင္​ႀကီးရိွမွJeonဆိုတဲ့ၾကယ္​​ေလးက​ေတာက္​ပႏိုင္​မွာ​ေပါ့Jeonရယ္​..ဟိုအျပာ​ေရာင္​​ေကာင္​းကင္​ကဘာလုပ္​​ေပးႏိုင္​မွာမို႔လို႔လဲ..''

The Last Time We Broke Up ✔Where stories live. Discover now