5

12.7K 704 43
                                    

Atea

- Kasniš – pogledala sam u Melani.

- Znam, gužva u saobraćaju.

- Smršala si.

- Hvala ti draga, nisam na dijeti ali . . . deca.

- Ne razumem.

- Stalno trčim za decom.

- Trening – zaključujem.

- Tačno.

- Naručila sam ti limunadu.

- Odlično. Šta ima novo?

- Upoznala sam Joanu, ona je majka dečaka koga podučavam – zato sam je i zvala.

- I?

- Želim da mu pomognem.

- Noi?

- Da, imam i ja roditelje i iako su bili grozni prema meni uvek sam ih oslovljavala sa mama i tata, Noa svoju majku zove "žena koja me je rodila".

- Kakav odnos imaju?

- Nikakav, o njemu brine otac a Joana smatra da je Noa za nju samo nepotrebna smetnja, nazivala ga je svakakvim imenima kad nije znala da je razume.

- To je komplikovano.

- Znam, on ne želi da ima ništa sa njom i iako se slažem sa njim nisam sigurna koliko je taj odnos zdrav za dete.

- Pa ti me slušaš dok govorim – nasmešila se.

- Naravno da te slušam,

- Hm, zašto te toliko interesuje Noa?

- On je moj učenik.

- Da li se ovoliko interesuješ za sve svoje učenike?

- Ne - priznam nerado.

- Da li te podseća na nekoga?

- Na koga?

- Na tebe – namrštila se.

- Ja nisam imala nikoga u tom period, Noa ima oca i Leo se zaista trudi oko njega. Kada sam sa njima imam osećaj da je sve prilagođeno Noi. Moji roditelji su me prvom prilikom poslali na lečenje a on . . . mislio je da je Noa hendikepiran i pored toga nije želeo da ga pošalje negde iako je to bilo za njegovo dobro.

- Diviš mu se.

- Kome? Noi?

- Ne, njegovom ocu.

- Ja . . . da. Divim se tom čoveku.

- Pažljivo Atea ne želiš previše da se vežeš.

- Govoriš o osećanjima – da li sam se previše vezala?

- Da.

- Razmisliću o ovome.

- Dobro.

Nakon razgovora sa Melanijom morala sam da se zamislim. Kako da znam da sam se previše vezala? Volela bih da postoji neki priručnik o tome pa da naučim a ovako treba da nagađam, a ja ne nagađam. Znam samo da mi je prijatno u njihovom društvu.

Leo

- Tata odlučio sam u koga želim da se maskiram – Noa je utrčao u moj cabinet.

- U koga?

- U Supermena.

- U Supermena?

- Da, tehnički on je vanzemaljac iako je živeo na Zemlji.

Daljina među namaWhere stories live. Discover now