Leo
Bio sam finih, celih deset minuta. Moj otac je zaintrigirao Nou i iskoristio sam priliku da odem kod Atee.
Vidim njenu odeću, čujem vodu i zaključim da se još uvek tušira. Odlično. Skinem sve sa sebe i uđem u kupatilo. Ugledam je iza stakla tuš kabine, voda joj je padala na čelo dok je ispirala kosu, sapunica se sliva niz njeno telo, prati njenu oblu zadnjicu i nastavlja putanju duž njenih nogu . . . mogao bih ovog trenutka da joj raširim noge i uđem u nju.
Polako otvorim vrata od tuš kabine i spustim ruke na njene bokove.
- Leo – ne okreće se.
- Ne mrdaj – spustam usne na njen vrat dok se prstima desne ruke probijam kroz njene usmine.
Potrebna mi je, a i mom penisu jer očajnički pokušava da prođe kroz njene guzove.
Atea gasi vodu i okreće se ka meni. Hvata me za glavu i ljubi me žestoko. Jebote, to želim.
Ne gubim vreme već je hvatam za zadnjicu, podižem i lepim njeno telo za mokre pločice. Kriknula je u mojim usnama.
Odvojim se od nje, uhvatim penis jednom rukom i prođem duž njenih usmina, zatim jednim dugim pokretom uđem u nju. Osećam kako se se steže oko mene što dodatno pumpa krv u moju donju glavu.
Do kurca. Izvučem se i počnem da je pumpam. Svaki moj udarac ona spremno dočeka, steže me i uzdiše.
Jebem ti život, nedostajala mi je.
. . .
- Zašto me tako gledaš? – Atea me pita dok se oblači.
- Nedostajala si mi – priznam.
I umesto da odgovori sa "I ti meni", kao svaka žena ona mi objašnjava kako se reč "nedostaješ" prevodi na mandarinskom jeziku.
- Trebalo bi da se obučeš, tvoj otac i Noa čekaju.
- Tako je, hajde da ručamo pre nego što dođe Kim.
- Kim?
- Moja sestra, upoznala si je na rođendanu.
- Crvenokosa?
- Da. Ona je malo . . . – kako da objasnim svoju sestru?
- Voli da tračari. Ali ne iz loše namere samo je sve živo interesuje.
- Razumem.
Čisto sumnjam.
Nakon što smo se obukli slišli smo dole, tata je postavio sto i vidim da su čekali nas.
- Ovo divno miriše – Atea mu upućuje kompliment.
- Hvala Atea. Da li kuvaš?
- Ne.
- Zašto?
- Zato što je to gubljenje vremena – Atea odgovara u svom stilu a moj otac je gleda iznenađeno.
- Nije imala vremena da nauči – objasnim. Moraću da je malo socijalizujem.
- I to je tačno – gleda u mene.
- Kako se slažeš sa Vinsentom? – Atea pita Nou.
- Dobro, rekao je da ćeš mi ti dati završne testove.
- Tako je.
- Super, jedva čekam.
- Unuk mi je objasnio da ćeš mu ti predavati u školi.
YOU ARE READING
Daljina među nama
RomanceOna je hladna, racionalna, emocionalno nedostupna žena sa visokim IQ-om i žena koja ne zna šta su to osećanja. On je samohrani otac koji je navikao da mu svet leži pod nogama, ne preza ni od čega i kontrola je njegovo drugo ime, ali ne može da prona...