Leo
- U redu. Koji položaj preferiraš? – pita me bez pardona.
- Ne razmišljam unapred o položajima u seksu.
- Nego kad? Ne možeš razmišljati posle seksa – kaže pametno.
- Previše razmišljaš, zašto se samo ne opustiš, videćemo gde ćeš nas ovo odvesti.
- Ne dopadaju mi se neizvesne stvari, osim doga dobar seks vodi do vrhunca a loš do razočarenja, to i nije neka tajna. Trebalo bi da znaš to.
Udahnem duboko da se ne bih nasmejao, ona sve shvata bukvalno.
- Znam Atea, znam.
- Dakle koji položaj?
- Krenimo od tebe. Šta ti voliš?
- Penetraciju, jebanje i svršetak, kao i svi.
- Da, kao i svi – ovo je čudno kao da mi treba užbenik za seks sa ovom ženom.
- Takođe dopada mi se kad muškarac pogodi moju G tačku, iskustvo mi govori da nisu svi vešti u tome. Jesi li ti?
- Da, jesam – ovo me još niko nije pitao.
- To je odlično ali jasno ti je da bismo to utvrdili moramo se seksati.
- Da, baš sam se pitao kako bismo drugačije to utvrdili.
- Izgledaš ozbiljno ali tvoj ton sugeriše nešto drugo. Kao da se šališ?
- O moj Bože . . . znaš šta? Hajde da se već jednom kresnemo.
- Sad?
- Da.
- Ali nisam spremna – raširila je oči.
- Treba samo da se skineš.
- Ne, treba mi tvoj medicinski karton, moram početi da pijem pilule i želim da budem rasterećena obaveza.
- Vau – kao da idemo na planinarenje.
- Ok – šta da kažem.
- Ok. Šta kažeš na nedelju?
- Na nedelju? Zakazuješ mi seks? – jebeno ne verujem.
- Kako bismo se inače seksali?
- Kao i svi ljudi.
- Da li bi trebalo da znam šta to znači?
- Nedelja je u redu – odustanem.
- U redu. Nisi mi rekao šta voliš? Da li treba na nešto posebno da obratim pažnju?
Imam osećaj da je ovo nkakva zamka.
- Kao na primer?
- Možda imaš treću bradavicu, mali penis, jedno jaje, vrištiš tokom seksa, imaš skrivene gej sklonosti, možda voliš prljave reči, grub seks, egzibicionizam, sado-mazo stil . . .
- Volim staru dobru vanilu i nemam nikakav fizički nedostatak – kažem kontrolisano.
- Dopada mi se – nasmešila se.
- Da li te još nešto interesuje?
- Da, ne dopada mi se kad muškarci nose čarape tokom seka, to je neprivlačno.
- Primljeno na znanje.
- I nemoj da se prejedeš, da bi se bolje kretao.
Gde da se krećem? Po sobi?
YOU ARE READING
Daljina među nama
RomanceOna je hladna, racionalna, emocionalno nedostupna žena sa visokim IQ-om i žena koja ne zna šta su to osećanja. On je samohrani otac koji je navikao da mu svet leži pod nogama, ne preza ni od čega i kontrola je njegovo drugo ime, ali ne može da prona...