7

12.1K 703 77
                                    

LEO

Noa i Atea su se uspavali otprilike u isto vreme. Delovali su tako mirno i spokojno, pokrio sam Ateu i zastao pored nje. Postao sam previse zavistan. Da nije nje nikad ne bih upoznao svog sina, ne bih mogao ni da se sporazumem sa njim. Za razliku od mene oni su tako čudno prirodni, njihova komunikacija je čudna i divna istovremeno, kao da su sa druge planete.

Sipao sam sebi viski i otpio sam dobar gutljaj. Previše sam napet u poslednje vreme, treba mi seks, treba mi relaksacija.

- Zašto me nisi probudio?

Okrenem se i ugledam Ateu, bila je bosa, kosa joj je bila malo raščupana kao da je upravo imala seks i to me je napalilo. Stvarno sam zagoreo.

- Zato što nisam želeo, spavala si.

- Mogu li?

- Naravno.

Sipala je sebi piće i potrljala vrat.

- Napeta si? – pitam.

- Da, već neko vreme sam bez seksa, morću da se pobrinem za to.

Stao sam u pola pokreta.

- Seks je najbolji sport za relaksaciju, pokreće ti sve mišiće. To nije neka tajna –objasnila je naučno. Naravno! Šta ona zna o socijalizaciji?

- Dakle nemaš dečka?

- Ne verujem u termin dečko.

- Termin? Zašto ne? – zažaliću što sam pitao.

- Komplikovano je.

E sad me interesuje.

- Imamo vremena – dosipao sam nam piće.

- U redu – smestili smo se u fotelje i ona je prekrstila noge. Duge i lepo izvajane noge. Pitam se kako bi izgledale oko mojih kukova, ili vrata.

- Volim seks, uživam u njemu i smatram ga vrlo korisnim, naravno sa meni kompatibilnom osobom, nažalost ne umem emocionalno da se povežem sa partnerom.

- Nikad nisi bila zaljubljena?

- Da li znaš da zaljubljenost naučno ne postoji? To je samo hemija u mozgu.

- Dakle ti si osoba samo za seks?

- Da, to je ono što mi prija i to je ono što znam.

- Zar nikad nisi poželela da se povežeš sa nekim? Osnuješ porodicu? Rodiš dete?

- Za dete mi nije potrebna porodica, samo sperma i nju mogu nabaviti na klinici.

- To nije bilo moje pitanje.

- Ne, nikad mi nije palo na pamet da se povežem sa nekim, jednostavno brzo izgubim interesovanje za partnera, i budimo iskreni emocije nisu potrebne za seks.

- Ti si izgleda savršena žena – našalim se.

- Znam, svi moji partneri su bili prezadovoljni našim fizičkim odnosom.

- I očigledno ti skromnost nije vrlina.

- Samo sam iskrena, svesna sam svoje privlačnosti, ne moram uopšte da se trudim da bih nekog odvukla u krevet.

Posmatram je i ne verujem kako razgovaramo. Nema uvijanja, ženskih gluposti, možda, budućnosti, samo istina.

- Kako biraš partnere? - to me živo interesuje.

Daljina među namaWhere stories live. Discover now