11

12.2K 712 126
                                    

Leo

Noa već dva sata priča o naučnicima koje je upoznao, odavno smo večerali ali nemam srca da ga prekinem, moj sin nikad nije bio ovako srećan a tek kad mu se nako javi ili zastane da pozdravi Ateu . . . čini mi se da zaboravi i da diše.

- . . . i dobio sam poziv da prisustvujem predavanju pofesora Leandrosa u septembru na Harvardu.

- Dopašće ti se.

- Jedva čekam.

- Atea.

- Mejsone – Atea je ustala i pozdravila se sa tipom koji je previse normalno izgledao za naučinka čudaka kakve smo sreli ovde.

- Uživala si u predavanju?

- Jesam.

- Koliko ostaješ ovde?

- Samo za vreme predavanja.

- Odlično. Slobodna večeras?

- Nažalost ne.

- Sutra?

Ma jel je on to zove na sastanak? Meni ispred nosa.

- Ne, već imam dogovor za seks.

Da sam imao piće zagrcnuo bi se.

- Štata, pa ako tip ne ispuni očekivanja . . . – nasmešio se. Ko ja da ne ispunim očekivanja?

- Nazvaću tebe – ona hladno odgovara.

- Veovatno neće Mejsone jer sam čuo da je moj otac nadprosečan u krevetu – moj sin izjavljuje i ja udaram nogom o sto, Joana je vrisnula a konobar je prosuo piće po Mejsonu.

- Izvinite gospodine . . . – počeo je da muca.

- U redu je, vidimo se Atea.

- Vidimo se.

- Ti spavaš sa njom? – Joana me napada.

- Ne, spavaće sa njim – moj sin odgovara a ja pogledam u Ateu, zadaviću je.

- Zašto me tako gledaš? I zašto izgledaš kao da će ti žila na vratu eksplodirati?

- Razgovarala si sa mojim sinom o seksu? – kažem kroz zube.

- Da.

- Ne možeš . . . znaš li koliko godina ima on?

- Naravno.

- Tata u redu je, znam šta je seks detaljno sam to izučio još dok sam bio mali.

- Šta? – pitam sa nevericom.

- Pa bilo mi je nelogično da rode donose decu, čak ni retardirano dete neće u to poverovati, da me je rodila roda bio bih roda, prosto.

- Prosto! – brecnem se.

- Ovo je tvoje vaspitanje Leo? – Joana se okreće ka meni.

- Joana prekini.

- Neću da prekinem. Kakav si ti otac? Tvoj sin zna kakav si u krevetu, ne želim ni da znam šta rade kad su sami – okrenula se ka Atea koja je gleda šareno.

- Nije mi to Atea rekla, čuo sam od tebe – Noa kaže.

- Nisi to čuo od mene.

- Jedanaestog septembra prošle godine, razgovarala si sa Lusijom i rekla si joj citiram: Leo je nadprosečan u kevetu, zver mu nije ravna. Nije mi jasno samo koja je zver bila u pitanju.

Daljina među namaWhere stories live. Discover now