Words: 840
Daniel huokaisee väsyneenä, kun he palaavat ahdistavalta reissulta lentokentältä. "Mä meen lepäämään", hän sanoo kadoten makuuhuoneeseen ahdistuneena matkasta ja heidän talossa olevista vieraista.
"Katsoisitko Leticiaa? Daniel ei ole voinut hyvin nyt lähiaikoina", Leonardo selittää katsoen Desideriaa lähes anovasti.
"Totta kai katson Leticia, kyllä minä ymmärrän", Desideria rauhoittelee Leonardoa lopulta patistaen tätä rakkaansa perään.
"Rakas?" Leonardo koputtaa huoneen oveen astuessaan sisään. Hän kuulee vain makuuhuoneen kylpyhuoneesta säikähtäneen älähdyksen. Sellaisen joka kertoo heti, että älähdyksen päästänyt henkilö on jäänyt kiinni jostain, josta ei haluaisi jäädä kiinni. Älähdystä seuraa itkuun purskahtaminen tietäessä, että toinen pettyy taas.
Daniel tuntee kuinka vahvat turvalliset käsivarret kiertyvät hänen ympärilleen ja rauhallinen lempeä ääni hyssyttelee ja rauhoittelee. Daniel kaivautuu lähemmäs miestään antaen itsensä itkeä kaiken ahdistuksen ja pahan olon pois. Hän tuntee hellät sormet kiharissa hiuksissaan, sormet avaavat takut hellästi ja sukivat hiukset pois silmiltä. Hän tuntee sormien liukuvan hänen poskilleen kuivaamaan kuumat kyyneleet pois. Taas kerran.
"Mikä on rakas?" Leonardo kysyy hellästi silitellen rakkaansa kasvoja.
"Mua vaan ahdisti kaikki, se yöllinen ukkonen, lentokentän ihmishälinässä käynti ja sitten se että täällä on normaalia enemmän porukkaa", Daniel selittää hiljaa.
"Sun pitäis puhua mulle rakas. Terä ei oo ratkaisu, sä tiedät sen", Leonardo sanoo suukottaen miehensä otsaa hellästi.
"Niin tiedän."
Leonardo puhdistaa Danielin haavat hellästi kertoen tarkasti mitä tekee ja mihin aikoo koskea seuraavaksi. Hän tietää, että tiedot rauhoittavat Danielia. Daniel vain istuu hiljaa kuoreensa sulkeutuneena, häntä hävettää ja hän ajattelee tuottaneensa pettymyksen ja että hän on syypää kaikkeen. Hän ei tykkää siitä tunteesta. Hän tunsi samalla tavalla viimeksi teininä ollessaan väkivaltaisessa parisuhteessa.
Daniel seurusteli 16-18 vuotiaana Valtteri nimisen pojan kanssa, joka oli häntä vuoden vanhempi. Valtteri oli ensimmäisen vuoden mukava mutta hän muuttui vähitellen omistushaluiseksi ja mustasukkaiseksi. Hän väitti Danielin valehtelevan menoistaan ja kaikesta. Sitten hän alkoi lyödä, aluksi se oli satunnaista, lopulta siitä tuli rutiini. Daniel ei uskaltanut lähteä suhteesta, vaikka Desideria ja kaverit painostivat, hän vain sanoi, että hän on onnellinen Valtterin kanssa. Lopulta Valtteri kertoi, että hänen perheensä ja hän muuttavat Joensuuhun. Se oli Danielille ilouutinen. Lähtöään edeltävänä iltana Valtteri tuli ja raiskasi Danielin, sanoi vain että Daniel tulee aina olemaan hänen. Danielilla kesti kaksi vuotta alkaa uudelleen luottamaan kehenkään uuteen ihmiseen. Hänellä oli lyhyitä suhteita mutta ne loppuivat luottamuksen puutteeseen ja lyömisen pelkoon. Leonardo voitti Danielin luottamuksen olemalla kärsivällinen ja ymmärtäväinen.
"Mitä mietit?" Leonardo puhkaisee Danielin ahdistuksen kuplan.
"Valtteria", Daniel vastaa suoraan, ei ole mitään syytä valehdella.
"Mitä hänestä?"
"Mietin vain, että kuinka epäterveellinen meidän suhteemme oli ja että miksen lähtenyt hänen luotaan aikaisemmin", Daniel avaa sanaisan arkkunsa huokaisten.
"Harvat uskaltavat lähteä väkivaltaisista suhteista ennen kuin on pakko, eikä kaikki ymmärrä siinä hetkessä suhteen epäterveellisyyttä", Leonardo yrittää lohduttaa. Daniel puhkeaa kyyneliin.
"Miksi annoin hänen koskea minuun?" Leonardo vetää miehen syliinsä tietäen, mitä mies tarkoittaa.
"Ei se ollut sun vika."
"Niinhän ne kaikki hokee, ettei raiskaus ole koskaan uhrin vika mutta miksi sitten se sattuu niin pitkään ja miksi olo on vielä välillä sellainen likainen", Daniel itkee. Leonardo painaa Danielin pään omaa rintaansa vasten sukien tämän kurittomia kiharoita.
"Siksi, koska sun kehoon koskettiin ilman sun lupaa ja sun mieli ei kestä sitä ajatusta, ettet pystynyt puolustamaan itseäsi vaan suhun koskettiin kielloista huolimatta", Leonardo selittää rauhallisesti.
"Normaalin tunneälyn omaava ihminen ymmärtää, ettei toiseen saa koskea, jos kielletään. Mä tiedän lopettaa koskemisen, kun sä pyydät niin. Mä tiedän, miten sua pitää koskea saadakseen sut huutamaan nautinnosta. Mä tiedän sun rajat ja kunnioitan niitä."
"Todista mulle", Daniel pyytää hiljaa.
"Todista mitä?"
"Todista, että tiedät miten saat mut huutamaan nautinnosta, todista mulle, että paha olo lähtee muutenkin kuin itseään satuttamalla", Daniel lähes anelee.
"Totta kai rakas", Leonardo vakuuttaa.
"Me mennään ulos!" Desideria huutaa oven kolahtaessa. Kuin tilauksesta.
"Jäätiin kaksin. Odota vaan, kun mä pääsen vauhtiin", Leonardo puhelee käsien vaeltaessa Danielin lantiolle.
Huulet hamuavat toisiaan. Leonardo ottaa rakkaansa alahuulen kerta toisensa jälkeen omakseen aikoen todistaa puheensa. Huulet maistuvat aavistuksen suolaisilta mutta kumpikaan ei välitä asiasta, he tietävät kaiken olevan tällä hetkellä hyvin. Leonardo nostaa Danielin seisomaan ja työntää tämän seinää vasten huulet ahnaina miehen kaulalla. Danielin kädet puristavat Leonardon paidan selkämystä hänen kamppaillessa voihkaisujaan vastaan. Leonardon hampaat nirhaavat ihoa hellästi huulien jäädessä imemään kohtaa saaden Danielin jalat melkein lähtemään alta.
Daniel repii Leonardolta paidan pois päältä huohottaen. Kynnet jättävät punaiset juovat selkään, ahnas suu merkkinsä kaulalle. Danielinkin paita löytyy pian kylpyhuoneen lattialta.
"Makkariin", Daniel voihkaisee, kun Leonardo imaisee hänen nänniään voimakkaasti. He lähtevät siirtymään huoneesta toiseen jättäen vaatevanan jälkeensä.
Daniel kaatuu makaamaan sängylle heti, kun tuntee sängyn reunan jalkojensa takana. Daniel tuntee Leonardon laskeutuvan hänen päälleen ja jäävän tummien lihaksikkaiden käsiensä varaan. Täyteläiset huulet laskeutuvat kiusoitellen kaulalle ja suukottelevat ja imeskelevät sitä kuin ensimmäistä kertaa.
Leonardo saa Danielin huutamaan lupauksensa mukaisesti. He ovat yksi kuuma ja hikinen kasa sängyllä. Lanteet osuvat toisiinsa Leonardon työntyessä Danieliin yhä uudelleen. Kumpikin huohottaa ja voihkii kovaa. Leonardon selkä on raidallinen rakkaansa kynnenjäljistä ja Danielin kaula ja rintakehä ovat täynnä fritsuja.
Työnnöt muuttuvat hätäisemmiksi ja syvemmiksi. Leonardo osuu joka työnnöllä Danielin eturauhaseen ja saa miehen lähemmäs huippuaan. Daniel nauttii täysin siemauksin ja tietää, että saa tästä irti jotain sellaista jota kumppani ei. He jahtaavat täydellistä raukeutta mahtavan seksin jälkeen, ja sen he saavat.
YOU ARE READING
Last wish
Romance-Sokeus on fyysistä heikkoutta. -Ei ole ja rakastan sinua siitä huolimatta, näit tai et. -Rakastan sinua niiin paljon. -Tiedän höpsö.