Words: 1 188
Illalla Letician jo mentyä nukkumaan Daniel odottaa sängyssä, että hänen miehensä päättää kunnioittaa häntä läsnäolollaan. Kohta ovi kolahtaa auki ja kiinni. Seuraavaksi kilisee vyön solki ja mies potkii farkut jalastansa ja heittää t-paidan päältään. Daniel tuntee miehen istuvan sängyn reunalle ja jäävän siihen. Hän nousee ja kömpii miehensä taakse istumaan sekä kietoo kätensä hänen ympärilleen.
"Saatko sä nukuttua rakas?" Daniel kysyy hiljaa lepuuttaen leukaansa miehen olalla. Hän sulkee silmänsä odottaessaan vastausta. Leonardo puree pulleaa alahuultaan miettien pakokeinoa tilanteesta.
"Vähän", hän vastaa epämääräisesti näpertäen tummia sormiaan.
"Mitä tarkoittaa vähän?" Daniel vaatii saada tietää, kun vastausta ei hetkeen kuulu hän huokaisee.
"Mä en rakas voi auttaa sua, jos sä et puhu mulle. Kerro, mitä tarkoittaa vähän."
"Muutaman tunnin yössä, kun mua ahdistaa niin paljon, että Leticialle tapahtuu jotain, kun en oo sen kanssa niin käyn tarkistamassa, että hän hengittää varmaan kymmenen kertaa yössä ja joskus Leticia yskii, kun mä käyn siellä", Leonardo selittelee ahdistuksen ja pelon paistaen hänen äänestään.
"Rakas, sun pitää nukkua muuten sä et jaksa ja oot kiukkuinen. Susta ei oo kellekään hyötyä yliväsyneenä. Ja Leticia voi yskiä vain sen takia, että on tulossa kipeäksi. Pienillä lapsilla yskä alkaa usein yöllä. Kyllähän sä sen tiedät", Daniel selittää kärsivällisesti kuin pienelle lapselle, joka ei halua nukkumaan.
"Mä tiedän mutta mä en oikeesti pysty nukkumaan tän ahdistuksen kanssa. Mä vaan mietin, et miten helvetissä sä pystyt nukkumaan tällaisen olon kanssa tai edes elämään", mies vuodattaa hiljaa ahdistustaan miehelleen.
"Arvaa rakas, mikä mua auttaa nukkumaan, vaikka ahdistaiskin ihan helvetisti", Daniel kehottaa miestä painautuen tiiviimmin tämän paljasta selkää vasten.
"Lääkkeet", Leonardo vastaa enempää miettimättä.
"Sä tiiät rakas itsekin, että mä käytä unilääkkeitä vasta, kun on pakko. Ja sä tiiät myöskin, ettei ne lääkkeet, joita mulla on ahdistukseen niin ne ei vie sitä oloa pois ne vie siltä vaan terän. Sä tiedät myös, että mun masennuslääkkeet eivät poista pahinta ahdistusta multa, ne vaan kohottaa mun yleistä mielialaa", Daniel selittää silitellen miehen rintaa hellästi ja hän painaa hellän suudelman miehen hartiaan.
"Mua auttaa nukkumaan sun läsnäolo. Se, että mä tiedän, että sulla on hyvä olla", Daniel kertoo hiljaa. Leonardo yrittää änkyttää jotain vastaukseksi mutta päätyy lopulta riiputtamaan päätänsä ihan hiljaa.
"No niin rakas, yritetään nukkua. Älä huoli, mä en lähde mihinkään. Mä valvon sun vierellä niin kauan, että nukahdat", Daniel vakuuttaa ja hellästi kippaa miehen sängylle makaamaan.
"Tuu tänne rakas", Daniel sanoo levittäen kätensä kutsuvasti. Leonardo käpertyy itseään pienemmän miehen syliin. Daniel alkaa hyräilemään hiljaa ruotsiksi ja silittelee miestä hellästi. Vähän ajan päästä mies alkaa tuhisemaan rauhallisesti antaen Danielillekin luvan nukahtaa.
-
Yöllä Daniel herää siihen, että Leonardo yrittää kammeta itsensä pois Danielin käsien välistä.
"Mitä sä rakas meinaat?" Daniel mutisee unisena kiristäen otettaan pakenevasta miehestä.
"Mun pitää käydä katsomassa Leticiaa", mies vastaa todella ahdistuneen kuuloisena.
"Ei Leticialla ole mitään hätää", Daniel vakuuttelee painaen suudelmia miehen kaulaa ja hartiaa vasten yrittäen rauhoittaa vauhkoksi käynyttä miestä.
YOU ARE READING
Last wish
Romance-Sokeus on fyysistä heikkoutta. -Ei ole ja rakastan sinua siitä huolimatta, näit tai et. -Rakastan sinua niiin paljon. -Tiedän höpsö.