Budio ga je svaki njen pokret osetivši nalet hladnoće kada god bi se odvojila od njega. Pridignu se želeći da pogleda usnulo lice svoje žene. Spavala je sa rasutom kosom na jastucima izazivajući u njemu valove nežnosti, zadrhta pri pomisli na osećaj kada je učinio svojom. Delićem svesti shvatio je njen strah za koji je bio u velikoj zabludi...želeo je znati sve o njoj i za to mu je trebalo vreme. Vrhovima prstiju kliznu linijom vrata spuštajući se do grudi. Trepavice joj za trenutak zadrhtaše i okrenu se prema njemu. Lice joj obasja prvi zrak svetlosti najavljajući novi dan. Ilijas oseti kako mu srce lupa prvi put nakon toliko godina. Voleo je Helen iskreno i duboko, sa njom je mogao satima sedeti u tišini srećan što dele isti vazduh. Imali su ista interesovanja i bili oslobođeni svih predrasuda. Dostupni jedno drugom bez pritiska i pripadali jedno drugom sa puno nežnosti. Znao je sve o njoj i ona o njemu, bila mu je žena, ljubavnica i prijatelj. Lina...prva reč koja mu pade na pamet...MAGIJA. Pojavila se kao izgubljena princeza iz nepoznatog Kraljevstva. Iza prelepe maske kao isklesane u kamenu krila je čaroliju ne otkrivajući tajnu svoje magije. Oči pune pritajene tuge koja gori u plamenu sjajnih dužica ušla mu je jednim dodirom pod kožu. Onog trenutka kada je prvi put uzeo u naručje osetio je ubod sudbine koji definitivno prepoznaš i ako se razum opire. Želja za njom je buknula tražeći zadovoljenje. Ona je neko ko se voli celim bićem i neko kome se predejaš nadajući se da si makar za trenutak deo nje. Imao je dovoljno godina i iskustva i opet je ostao zatečen snažnim osećanjima prema ženi koja je ušla u njegov život spletom čudnih okolnosti. Poznavao je njenog muža još dok je bio u braku sa Helen. On i njegovi sinovi su bili su zainteresovani za prodaju zemlje na obali Mrtvog mora i reke Yordan. Nisu imali finansijskih sredstava da započnu privatan posao niti da naprave hotelski kompleks. Vreme je prolazilo i cena zemlje je rasla. Starac je hteo za života da se novac od prodaje imanja raspodeli na ravne časti...nije u tome uspeo jer su sinovi uvek nalazili način da se dogovor završi svađom. Više od polovine imanja je ostavio Lini. Tog jutra ga je pozvao advokat. Iznenadio se kada je čuo da je Abdul umro i da su sinovi ponovo pokrenuli prodaju zemlje na koju je odavno zaboravio. Otišao je na sastanak rešen da ponudi cenu u skladu sa tržišnom nadajući se da će brzo biti gotovo jer očigledno se sinovima žurilo. Usledio je šok kada su shvatili da je njihova maćeha dobila najveći i najbolji deo. Zaintrigirala ga je priča od samog početka jer je iz negodovanja shvatio da je Abdulova žena mlađa od njih i velika zavodnica koja je nemoćnog starca začarala. Jedan od sinova je branio a drugi žestoko vređao. Bili su prinuđeni da je zovu i konačno reše pitanje nasledstva. Na njegovo iznenađenje majka ga je pozvala dok je bio u Londonu i zahtevala da dođe čim sleti u Jordan. Tada je prvi put video njenu sliku koju je ostavila rođaka. Linu, „fatalnu" ženu pokojnog Abdula su ponovo udavali roditelji za mnogo manju cenu zemlje nego što je vredela. Iz nekog razloga popustio je pred majčinim pritiskom da se oženi pod uslovom da to bude na godinu dana i samo kao garancija u slučaju da se vlasnica imanja predomisli. U celoj priči bilo je neshvatljivo da žena dobije nasledstvo i to od muža...posebno kod Arapa. Sve je bilo napismeno, overeno i zavedeno u advokatskoj kancelariji. Nasmeši se kada se seti fotografije devojke koja je više ličila na uplašeno derište nego na udovicu, zavodnicu. Seti se svog osećaja kada je ušla u salu za venčanja...sa ukrasom ispod kojeg su se nazirale prelepe oči i lice nežno kao sedef, graciozan hod u izveženom kaftanu grimizne boje...ostavila ga je bez daha. Magija nepoznatog, čarolija koju samo može stvoriti orjent probudi u njemu zaboravljenu želju za osvajanjem. Povuče pokrivač i dohvati je oko struka, spusti usne na njene lagano ih dodirujući. Probudio je njegov poljubac, otvori oči i shvati da je svanulo. Buknu u licu jer nije želela da je vidi pri dnevnom svetlu, sramežljivo se povuče. Nije mogla pobeći muškarcu željnom ljubavi, nije ga mogla lišiti onog što mu je pripadalo, želeo je uživati u njoj. Kliznu rukama i uhvati je za bokove, u sekundi se nađe ispod snažnog tela sa poljupcem na usnama. Umiri je dodirima ljubeći je nežno, opuštala se polako dozvoljavajući da je vodi sve do trenutka od kojeg se i prvi put plašila. Oseti njen strah i dotaknu je oslabodivši je pritiska, milovao je usnama vrat spuštajući se do jedrih grudi. Njenim telom prođe drhtaj i otvori se lepeći se za njega. Za trenutak izgubi vazduh od jačine osećanja koje izazva u njoj. Zari prste u njegovu kosu i jeknu od zadovoljstva.