Svetlost sveća je podrhtavala po zidovima velikog apartmana bojeći prostor u svim nijansama zlatne. Nazirali su se obrisi skupocenog nameštaja bacajući stidljivo senku na veliki krevet sa baldihinom. Poveterac dotaknu plamen i on se otrže, zablista svom jačinom u raskoši dodirnuvši njeno lice. Zatvorenih očiju i poluotvorenih usana uživala je u nežnim dodirima lepeći se za snažno telo svog muža. Klizio je prstima prateći liniju njenih grudi spuštajući se lagano na bokove izazivajući vrelinu. Bela kao sedef u njegovim preplanulim rukama izvijala se iščekujući nalet strasti koja je levetirala u vazduhu. Ilijasove vlažne usne spustiše se na njene i on je pritisnu celom težinom potpuno gospodareći ustreptalim bedrima. Zaustavi dah od jačine želje koja joj potrese telo. Povuče nogu i dobi šapat..."Linaaaa". Zausti odgovor ali je preseče još jedan nalet strasti koji je izdiže, gubeći se u poljupcu. Zari prste u snažna leđa pokazujući potpunu predaju zadovoljstvu. Meka i nežna pomuti mu razum, goreo je u plamenu dok je posedovao gubeći kontrolu prepuštajući se požudi. Povuče je za sobom u najlepšem ljubavnom zanosu ne ostavljajući mesta kontroli, predala mu se potpuno.
LONDON
-Deniz, molim Vas donesite fasciklu sa ugovorima. – njegov dubok glas zaplovi prostorom.
Vitka mlada žena uđe u kancelariju stidljivo se osmehnuvši. Zatreperi od pogleda tamnih očiju i pocrvene krijući pogled. Radila je par meseci kao sekretarica gospodina Ilijasa i bila zadovoljna saradnjom sve do trenutka dok nije shvatila da njen odnos prema njemu postaje više od službenog. Povučena i vredna radila je par godina u kompaniji i ni jedan muškarac je nije toliko fascinirao kao on. Njen život se iz korena promenio nakon poslednjeg prijema kada ga je videla u sasvim drugačijem svetlu. Visok u tamnom odelu privlačio je na neki neobjašnjivo magičan način. Lice sa jakim vilicama i prodornim pogledom u sebi je nosilo crtu nedokučivog i divljeg. Jedva se suzdržavala da se drži na odstojanju posmatrajući ga ispod oka dok je stajao sa suprugom u gomili ljudi. Znala je da voli porodicu i ženu ali mlado srce je lupalo pri svakom slučajnom pogledu stvarajući u glavi fantaziju od koje je živela radujući se svakom trenutku provedenom u njegovoj blizini. Izjedala je griža savesti i svojski se trudila da se oslobodi utopijskih osećanja kada bi razgovarala sa njegovom ženom preko telefona. I te večeri je vodila je neobavezan razgovor sa gospođom Linom potajno joj se diveći. Bila je prelepa žena izuzetne harizme. Ona je definitivno od onih srećnica koje je nemoguće ne voleti, nemoguće ostati imun na toplinu i ljubaznost kojom je zračila. Stisnu usne kada se seti njegove snažne šake na tankom struku prelepe žene i pogleda od kojeg bi ona godinama živela. Njih dvoje su bili najlepši par koje je ikada imala prilike upoznati. Svejedno nije se mogla osloboditi ljubomore, bolelo je što nikada neće imati priliku osetiti takvu ljubav i takvu strast. Hvatala je sebe da potajno sluša njihove razgovore nakon kojih bi satima plakala. Polako je počela gubiti kontrolu.
-Izvolite...treba li još nešto? – tiho izusti.
-Ne, hvala Vam. –odgovori ne skidajući pogled sa ekrana laptopa.
Preseče je njegova nezainteresovanost i vođena sujetom okuraži se. Oseti bes jer negde u podsvesti zaigra ženska potreba za pažnjom. Za mnoge je bila lepa, neobična i suviše zatvorena. Duge plave kose i očiju boje olujnog neba skretala je pažnju na sebe ostavljajući muškarce bez daha kada bi ih pogledala. Duge noge i izvajano telo samo je dopunjavalo prijatnu sliku koju je ostavljala. Ponude su pljuštale ostavljajući ih bez odgovora, jednom je popustila i prošla pakao. Ilijas je bio muškarac kakvog je želela. Muževan, ostvaren i zreo...naizgled ravnodušan i opušten ispod površine krio je strast i neukrotivu prirodu. Uživala je gledajući fotografije sa njihovih izleta, uvek u sportovima koji su iziskivali veliki fizički napor i posvećenost. Kao otac četvoro dece izgledao je sjajno...u izuzetnoj fizičkoj kondiciji bez obzira na iscrpljujući posao u kompaniji.