sαℓvαтσяε (1)

198 18 139
                                    

Umarım severek okursunuz ~ :)

---

"Kendine eziyet etmekten vazgeç."

Genç kızı düşüncelerinden ayıran bu erkeksi ses arabayı doldurduğunda, saçları örgülü olan direksiyon başındaki kişiye döndü.

Aralarındaki bir saniyelik bakışmadan sonra gözlerini kapatan genç kız kısa bir soluğu dudaklarının arasından serbest bıraktığında Yoongi hafifçe kıkırdamıştı.

"Endişelenme. Eminim üstesinden geleceksin."

"Umarım.."

Genç kızın ağzından çıkan kelimeler soluklaşırken bakışları yeniden kucağındaki ellerine çevrilmişti.

"Burada bekleyeceğim."

"Buna gerek yok oppa." Genç kız aniden yanındakine döndüğünde saç örgülerinin arasındaki küçük saç küpeleri sallanmıştı "Ben seni ararım."

Yoongi derin bir nefes verip kolunu yanındakinin koltuğuna yasladığında, genç kız burnuna dolan bu tanıdık sigara kokusunu soludu.

"Küçük öğrencim için heyecanlı olamaz mıyım?"

"Gerilmeme sebep oluyorsun."

Yoongi yamuk gülümsemesini sunup direksiyona döndü ve az önceki halinin aksine umursamaz bir tavırla söylendi.

"İnmeyi düşünmüyor musun? Ben meşgul bir adamım. Daha fazla burada bekleyemem."

Chinsu yakışıklı gence sevimli gülümsemesini sundu ve kapıyı açtı.

Onu anladığı için oldukça minnettardı.

Yüzüne çarpan hafif serin hava onu rahatlatırken, arabanın gittiğini belirten ses gerginliğinin biraz olsun şekil değiştirmesine yardımcı oluyordu.

Sesini son kez temizledi.

Yüzümü kara çıkarmayın, ses telleri

Mikroplar vücudunu yeni yeni terk etmeye başlamışken, ses tellerinde ona miras kalan bu sinir bozucu pürüzler genç kızın moralini düşürmekteydi.

Detone olamazdı.

Chinsu, cam kapıdan yüksek tavanlı, geniş bir alana çıktığında bakışları tavandan sarkan avizeyi boylu boyunca taramıştı.

Çok pahalı görünüyor

"Seçmeler için mi gelmiştiniz?"

Chinsu irkilip yanı başında dikilen bayana döndü.

"E-evet.."

Kalem etekli orta yaşlardaki güzel bayan karşısındakine gülümseyip geniş bir koridoru işaret ettiğinde, Chinsu da kadını eğilerek selamlayıp, adımlarını hızla o yöne yönlendirmişti.

Kırmızı halıda yürüyen ayakları genç kıza işkence çektirirken, karşısındaki ahşap kapıya ulaşmak oldukça zor görünmekteydi.

Titremeyi kesin artık

Chinsu ahşap kapıya yaklaştıkça içeriden gelen sesler de artmaktaydı.

Genç kız kapı kolunu çevirip içeri adım attığında kapıya daha yakın olan birkaç genç bakışlarını ona çevirmişti.

Genç kız içeri girip ardından kapıyı kapattıktan sonra boş bir köşeye doğru ilerleyip telefonunu cebinden çıkardı.

Çekingen bakışları ara sıra etrafındaki insanlar üzerinde dolanmaya başladığında, Chinsu'nun muhteşem beyni senaryolar yazmaya da başlamıştı.

sαℓvαтσяε ~ кι̇м sεσкנι̇ηHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin