"Oppa?"
"Gel otur Chinsu" Yoongi genç kıza dönmeden bilgisayar klavyesinde bir şeyler yazarken konuşmaya devam etti "Biz de şarkının son haline çalışıyorduk."
"Oh.." Chinsu kocaman açtığı gözleri ile ikili koltuğa oturdu "Bu kadar çabuk mu?"
"Gösteriye yalnızca birkaç gün kaldı." Seokjin elini ensesine atıp mahcup bir şekilde gülümsedi "Bir an önce çalışmaya başlamamız gerekirdi. Üzgünüm Chinsu."
"Ne?" Genç kız hayretle kaşlarını havaya kaldırdı "Neden özür diliyorsun oppa?"
Seokjin elleri ile oynamaya başladı.
"Şarkıyı ezberlemek için kısa bir süren olacak."
"Sorun yok, sorun yok!" Yoongi umursamaz bir şekilde yüzünü buruşturup gence kısa bir bakış atıp önüne döndü "Chinsu'nın ezberi iyidir. Onunla uzun süredir çalışıyorum."
Chinsu da karşısındakine gülümsedi.
"Merak etme oppa!" Genç kız karşısındakine 'fighting!' işareti yaptı "Hakkını vereceğim!"
Seokjin önüne dönerek gülerken Yoongi sohbeti değiştirmişti.
"Şarkıyı bitirdik. Son düzenlemeleri yapıyorum. Çalışmaya başlayabilirsin Su."
"Dinleyebilir miyim?"
"Tabi ki." Yoongi arkasına yaslanıp kocaman esnedi "Ben bir kahve yapayım. Yerime geç."
Yoongi omuzlarını silkip kaşınırken kahve makinesine doğru giderken genç kız da kalkıp uzun boylu gencin yanına oturmuştu.
"Nereye basmam lazım?"
Seokjin genç kız ile bakıp gülümsedi.
"Sanırım oynat tuşuna?"
"Oh.. Afedersin." Chinsu bakışlarını kaçırdı "Yanlış bir şeye basmak istemiyorum da.."
"Kendini nasıl da biliyor!"
"Yah!" Genç kız kıpkırmızı olmuş yüzü ile kahve yapan gence döndü "Oppa! Her seferinde yüzüme vurmak zorunda mısın?!"
Yoongi pes etmiş gibi ellerini havaya kaldırdı.
"Konuyu ben açmadım!"
Chinsu sinirli bakışları ile önüne dönüp masada duran kulaklıkları kulağına yerleştirdi ve oynat tuşuna bastı.
Şarkıyı dinlerken Seokjin de masaya koyduğu dirseği ve avucuna bıraktığı çenesi ile onu ve tepkilerini izlemekteydi.
Yakışıklı genç bir anlığına genç kızın göz bebeklerinin büyüdüğünü gördü.
Ardından gözlerinin beyazlarının parladığını.
Chinsu hızla gözlerini kırpıştırıp kafasını öne eğdiğinde Seokjin bir hisse kapılarak bakışlarını koltukta oturan kişiye çevirmişti.
Yoongi gözlerini kısmış bir şekilde onu izlerken uzun boylu genç hızla bakışlarını kaçırarak ekrana dönmüştü.
"Çok güzel. Bunu gerçekten siz mi yaptınız?"
Chinsu hayran olmuş bir şekilde arkasını döndüğünde Yoongi genç kızın sesindeki pürüzleri fark etmişti.
"Ne yani? Bana sen aslında beceriksizsin mi diyorsun?"
"Yah.." Chinsu kıkırdamaya çalışırken bakışlarını yanındakinden kaçırmıştı.
"Oppa?" Genç kız yutkunmuştu "Kayıttaki ses, sana mı ait?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sαℓvαтσяε ~ кι̇м sεσкנι̇η
Short Story"cιασ αмσяε" ғσя cαямεηтαвιηg or ρяσмιѕє_мιηιє 23.11.2018