"Gerçekten ilk başvurun mu?"
Chinsu yanındaki şaşkın kıza gülümsedi.
"Evet."
"Vay canına.." Uzun ve kıvırcık saçlara sahip olan gözlerini tavana dikti.
"Bu benim 3. denemem. İlk denemende girdiğine göre gerçekten iyi olmalısın."
"Bilmem.."
Chinsu yanındaki düşünceli kişiden gözlerini kaçırarak etrafına bakındı.
Tiyatro sahnesinin ahşap zemininde bağdaş kurmuş otururken yeni gelen birkaç genç de etraftakilere ayak uydurarak yere çökmüştü.
Dersler bugün başlamıştı ve genç kız hiç olmadığı kadar heyecanlıydı.
Sabah aldıkları ses açma ve şan derslerinden sonra şimdi sıra enstrümanlar ile olan uyumlarındaydı.
Hocalarla çalışmak zevkli olsa da, Chinsu kendini gergin hissetmekteydi.
Bu dersler kesinlikle Yoongi'nin derslerine benzemiyordu.
"Merhaba.."
Chinsu ve zeminde oturan diğer gençler bakışlarını perdenin arkasından gelen kişiye çevirdiler.
Chinsu'nun kalbi gördüğü yüz ile beraber atışlarını hızlandırdığında, genç kız nefes alıp verişlerini düzene sokmaya çalıştı.
Uzun boylu yakışıklı genç elindeki kağıtları piyanosuna yerleştirdikten sonra, gözlüklerinin ardından oturan kişileri taradı ve hafifçe gülümsedi.
"Sırayla başlayalım mı?"
---
"Kulağın iyi fakat hataların da yok değil. Söyleyeceğin parça üzerinde biraz çalışman gerekebilir ama hızlı öğreniyorsun."
Chinsu heyecandan bacakları titrerken karşısındakine bakmakta zorlanıyordu.
"Sizi iki gruba ayıracağım. Daha fazla ses eğitimi alması gerekenler ve.. diğerleri.."
Chinsu karşısındakini heyecanlı bir şekilde dinlerken yerine geçip oturmuştu.
"Şu ana kadar en iyi yorumu sen aldın."
Chinsu yanındaki kıvırcık saçlı kıza gözlerini kaçırarak ve gülümseyerek teşekkür etti.
Genç kız yanındakiler ile beraber hocasının listeyi oluşturmasını beklerken genci inceledi.
Beyaz yüzü, kahverengi perçemlerini ikiye ayırdığı için meydana çıkmıştı.
Gözlüğü ona entel görüntüsünden daha çok erkeksi bir hava katmıştı.
Chinsu bakışlarını siyah gömleğe çevirecekken karşısındakinin bakışları kendisininkini bulmuştu.
Uzun boylu yakışıklı genç Chinsu'ya birkaç saniye donuk bakışlarını sunduktan sonra kağıdına bir şeyler karalamıştı.
"Evet.."
Herkes yerinde kıpraşıp açıklanacak listeyi beklerken Chinsu bu ortamda daha az vakit geçireceği için sevinmekteydi.
Bu heyecan ve duygu karmaşası onun panik yapmasına sebep oluyordu.
Gözlüklü genç daha fazla çalışması gerekenlerin isimlerini sayarken genç kız dalgın bir şekilde tiyatro sahnesinin perdelerini incelemekteydi.
"Choi Chinsu."
Chinsu kocaman açtığı gözleri ve o şekli almış olan ağzı ile gence bakarken karşısındaki kağıtlarını toplayarak konuşmaya başlamıştı bile.
Chinsu etrafındakiler ayağa kalkmaya başladığında hala yerde otururken karşısındaki gözlerini onunla buluşturduktan sonra diğerlerine gülümsemişti.
"Yarın görüşmek üzere."
---
"Demek ki eksik yönlerin varmış."
"En iyi yorumu ben almıştım oppa."
"Demek en iyi yorumu almak en iyi olduğunu göstermiyormuş."
Chinsu kedi bakışlarını yanındaki gence sundu.
"Sinirlerimi bozuyorsun."
Park Jimin ellerini 'pes ettim' dercesine havaya kaldırmışken Yoongi elindeki ramen kutusu ile stüdyoya girdi.
"Her gün gideceksin, değil mi?"
"Malesef.." Chinsu gözlerini devirerek kollarını bedenine sardı ve oturduğu yerde bacaklarına doğru eğildi.
"Neden bu kadar stres yapıyorsun anlamıyorum. Daha fazla eğitim, daha fazla başarı.."
"Anlamıyorsun oppa! Gerçekten iyiydim! Neden beni de o listeye yazdı!"
"Belki senden hoşlanmıştır ve daha sık görmek istemiştir."
Jimin ağzı dolu bir şekilde gülerken Yoongi gülerek gencin koluna vurdu.
"Onu kızdırma."
Chinsu yeniden kedi bakışlarını karşısındakilere sunduktan sonra çantasına uzandı.
"Ben gidiyorum. Malum.. Boş zamanım oldukça az olacak.."
"Dur!"
Yoongi elindeki rameni sehpaya bırakıp hızla çalışma masasına yöneldi ve eline aldığı kalın kağıt parçasını genç kıza uzattı.
"Davetiyeler basılmış. Arkadaşımdan aldım."
Chinsu kaşlarını çatarak gencin uzattığı kağıt parçasını eline aldı.
"Ama burada.."
"Evet" Yoongi genç kız yamuk gülümsemesini sundu
"Kraliyet gecesi.. Üç hafta sonra."
---
Minik bir bölüm daha ehehehe
-böyle bölmüşüm sorry- ajxmskzkskz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sαℓvαтσяε ~ кι̇м sεσкנι̇η
Short Story"cιασ αмσяε" ғσя cαямεηтαвιηg or ρяσмιѕє_мιηιє 23.11.2018