sαℓvαтσяε (13)

35 8 13
                                    

"Burasıydı değil mi?"

"Evet oppa" Chinsu yanındakine gülümsedi "Getirdiğin için teşekkür ederim."

"Önemli değil. Ne de olsa küçük yıldızımın soğuktan donmasını istemem."

Chinsu kıkırdadıktan sonra emniyet kemerini çözdü ve arabanın kapısını açtıktan sonra gence döndü.

Seokjin genç kızın ona diyeceği şeyi beklerken Chinsu dudaklarını ısırmıştı.

"Yarın tüm gün beraber olacaksak eğer.." Genç kız bakışlarını karşısındakine dikti ve gülümsedi "O zaman yaşlı amcayı da ziyaret edecek bir vakit bulabiliriz."

Seokjin'in gülümsemesi yavaşça yüzünde donarken yakışıklı genç ne diyeceğini bilemeden birkaç saniye düşünüp gülümsemesini yanındakine sundu.

"Düşüneceğim Chinsu." Seokjin elini genç kızın omzuna koydu ve hafifçe sıktı "Teşekkür ederim."

Chinsu gencin omzunda duran eline kaçamak bir bakış atıp gülümsemesini sundu ve hızla araçtan inip gence el salladıktan sonra apartmanına doğru yöneldi.

Seokjin genç kız apartmana girene kadar bekledikten sonra aracı yeniden çalıştırdı ve derin bir nefes alarak yola çıktı.

---

"Ah!"

Chinsu aniden yattığı yerde doğruldu ve hızla telefonu eline aldı.

Yarım saat daha vardı.

Alarmı duymamış olmalıydı.

Genç kız aniden iç güdüsel olarak uyandığına şükrederken kulağında kalmış kulaklığı çıkarıp kenara koydu.

Dün gece eve geldiği andan beri Yoongi'nin ona attığı şarkıyı dinlemişti.

Görünüşe bakılırsa da alarm kurmadan uyuyakalmıştı.

Hızla banyoya koşan genç kız elini yüzünü yıkadıktan sonra dişlerini fırçaladı ve hızlı bir şekilde makyajını yaptı.

Eline geçirdiği ilk kurtarıcı ince siyah kazağını üstüne geçirip altına da siyah kot eteğini giymiş ve saçlarını açmıştı.

Telefonu çalmaya başladığında hızla telefona koşan genç kız hemen çağrıya yanıt vermişti.

"Oppa? Geldin mi?"

"Acele etmene gerek yok. Araçta bekliyorum."

Chinsu gencin çatallaşmış sesini duyduğunda kendine hakim olamayarak sesli bir şekilde yutkunmuştu.

Etkilenmemeye çalışmak aptallıktı.

"T-tamam. Şimdi geliyorum."

Chinsu aniden gencin yüzüne telefonu kapattığında gözlerini kapatıp dudaklarını ısırmıştı.

Bu oldukça saygısızcaydı Chinsu

Genç kız çantasını sırtına geçirdikten sonra kulaklıklarını ve telefonunu eline alıp evden çıktı.

Hızla aşağı inerek tanıdık gelen araca doğru yaklaştı.

"Oppa?"

Seokjin açık olan camdan genç kıza gülümseyerek bir göz kırpması sunduğunda Chinsu'nun başı bir anlığına dönüp geri gelmişti.

"İyi misin?"

Karşısındakinin bakışları ciddi bir hal aldığında Chinsu daha çok gencin geriye taradığı saçları ile ilgilenmekteydi.

sαℓvαтσяε ~ кι̇м sεσкנι̇ηHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin