1: Se luokan hikke

1.8K 102 44
                                    

                       |Jiminin nk|

Se Maaliskuun 16 päivä ei ikinä poistu muistoistani. Silloin aloitin koulun mun uudessa koulussa. Vitutti kyl, mut ainaki vanhat kiusaajat olivat iloisia siitä.

Laitoin juuri ostetut revityt farkut ja uuden hupparin päälle. Laitoin repun selkään ja kävelin kohti koulua. Kadut joita kävelin oli outoja ja erillaisia. Tuntui kuin olisi muuttanut uuteen kaupunkiin, vaikka edelleen Soulissa olin.

Melkein myöhästyin ekalta tunnilta sillä en ensin löytänyt luokkaa. Viimein astuin luokkan ja samantien kiusallinen hiljaisuus täytti koko luokan. Kaikki tuijottivat minua tyhjillä silmillä. Minun katseeni kohtasi takarivissä istuvaan poikaan. Nimeä en tiennyt, mutta hänellä oli mustat farkut ja turkoosit hiukset.

"Hei! Olen Park Jimin" esittelin itseni hiukan ujosti. Olen aina ollut hieman ujo ja hiljainen. Takarivissä oleva poika hymähti ja otti huikan hänen pulpetillaan olevasta red bullista.

"Voit istuutua tuonne Yoongin viereen. Hän istuu takarivillä." Yoongi nosti kätensä. Yoongi, huh? Se oli siis hänen nimensä. Kävelin hieman epävarmasti hänen viereen. Yoongi tuijotti minua koko ajan hirveä virne kasvoillaan.

"Tänään aiheena on geometria" Opettaja selitti jostain matikan jutuista. En ikinä ollut hyvä siinä. Piirtelin vain pulpettiin samalla mun Yoongi edellee tuijotti minua. Se oli hieman outoa ja pelottavaa samalla. Nämä olivat pisimmät 45minuutia mitä minun elämässä on ikinä ollut.

                    |Yoongin nk|

Jimin, tämä uusi poika. Siinä oli jotain. Ehkä hän on se luokan hikke tai ehkä hänestä kuoriutuu se luokan badass. Tuijotin häntä koko sen tunnin. Olin juonut red bullini ja yritin heittää sitä roskikseen, mut se lensikin opettajaa päähän.

"Kuka se oli!?" Opettaja kääntyi hyvin vihaisena. Osoitin Jiminiä, joka edelleen piirsi pulpettiin viattoman näköisenä. "Park Jimin!! Eka päiväsi ja haluat jo jälki-istuntoa" opettaja käveli koneelle ja pisti wilma merkinnän.

Jiminin suu aukesi ja hän katsoi minua todella vihaisena. Naurahdin ja aloin laskemaan matikan tehtäviä.
                               •

Joo tota. Argh en oikein tiiä mitä mieltä oon, mut hei edellee mun eka tälläi kunnon ff joten sorry😅

Ja joo tiiän tää oli vähä lyhyt mut niist muista tulee pidempii ainakin toivottavasti. toivon et tykkäsitte täst ekasta osasta❤

~CuupOfTaae☕

Don't wanna be lonely, just wanna be yours {YoonMin}Where stories live. Discover now