7. Liity meihin

1.1K 80 11
                                    

                      |Yoongin nk|

"Maanantai on perseestä" ajattelin mielessäni samalla kun kävelin kouluun. Tänään mulla oli harvinaisen vittumainen päivä. Katselin vain maahan kunnes törmäsin johonkin. "A-Anteeks"
Se oli meidän rinnakkais luokkalainen Jeon Jungkook.
"Mitä vittuu sä tuut mun eteen?! Äläkä vittu ala itkee?!" Löin Jungkookia ja hänen nenästä tuli verta. Hän juoksi pois. Huokaisin ja edessäni oli Jimin joku juttu kädessään. Silloin tajusin mitä olin tehnyt. Jimin peruutti äkkiä, pudotti juttunsa maahan ja juoksi kohti koulua.

"Kas kas. Meidän pikku Yoongi on taas paha poika" Ji-Yong sanoi takanani oman porukan kanssa.
"Toi oli vain pieni välikohtaus" Selitin ja yritin kävellä Ji-Yongin ohi. Hän otti repustaan nahkatakin jonka selässä luki BG.
"Liity meihin takas. Siitä on jo vuos ku erosit"
Katsoin takkia. Siinä luki Agust D joka oli minun lempi nimi tässä jengissä. Huokaisin ja otin takin. Olen näköjään taas Agust D ja osana koulun pelätyintä jengiä, BIGBANGIÄ.
Ji-Yong lähti ja potkaisi Jimin lahjan tieltään. Katsoin sitä ja päätin seurata. Ji-Yongia.
                                -
Tunnilla Jimin katsoi minua erittäin peloissaan. Hän juuri näki kun hakkasin Jungkookin. Vittu. Hän pelkää minua nyt ja varmaa vielä kun hän on 50.v. Tunti meni hitaasti. Pian huomasin että kaikki kuiskuu minusta koska minulla oli BG takki. Päätin lähteä himaan kesken tunnit.
"Hyvästi kaikki paskat ja btw hirtä ittes" sanoin opelle ja poistuin luokasta.
                               •
Joo... Anteeks ettei uutta osaa oo tullu pitkään aikaa mut tääl sitä ollaa ja aika jännän käännekohan kanssa ;) Toivottavasti teillä on ollu hyvä päivä❤ (btw vaihoin kirjan kantta taas vaihteeks xd En osaa päättää mikä on hyvä xdd)

~CuupOfTaae☕

Don't wanna be lonely, just wanna be yours {YoonMin}Where stories live. Discover now