|Yoongin nk|
Kuulin kun ovi kävi ja Jimin lähti kotia kohti. Hengähdin. Huomasin että olin edelleen ilman vaatteita joten minun olisi ehkä aika pistää jotain päälle. Nousin sängystä ja huomasin että meidän käyttämä dildo oli jäänyt seinään kiinni. Naurahdin ja otin rikkinäiset housut, t-paidan ja nahkatakkini.
Juurikin olin menossa tekemään kahvia niin oveeni koputettiin. Oliko se Jimin? Unohtiko hän jotain? Menin avaamaan ja siellä ei ollu Jimin vaa Ji-Yong. "Mitä vittuu sä tääl teet?" kysyin hieman ärsyyntyneenä. "Meillä olis hyvä keikka tuol keskustas. Tuuks messii?" Ji-Yong kysyi ängetessään sisälle. Minulla oli monta kysymystä tällä hetkellä päässä. Mistä Ji-Yong tiesi että asun tääl ja mitä vittuu nyt taas.
"Se uus pankki just avattii joten mitäs mieltä olisit ilmaisesta rahasta" Ji-Yong istahti sohvalle ja laittoi jalat siihen päälle. Raha tietenkin maistuisi sillä saisin muutettua tyyliin pois Seoulista tai jonnekin muualle. "Eli niiku ryöstettäis pankki?" kysyin hieman epävarmana. Ji-Yong nyökkäsi. "Seungri ja Seung-hyun tulee messii. Muut ei jaksanu raahata persettään"
Olin jo valmiiksi etsintäkuulutettu joten tämä vain pahentaisi tilannetta. Tosin raha kuulosti korviini tosi houkuttelevalta joten suostuin. Laitoin kengät jalkaan ja maskini. Nousin Ji-Yongin kanssa isoon valkoiseen pakettiautoon jossa Seungri ja Seung-hyun jo odottivat meitä. Istuin etupenkille ja laitoin turvavyön kiinni. Minua hermostutti mutta me eletään vain kerran joten pakko saada elämään jotain jännitystä.
Saavuimme pankin parkkipaikalle. Oli jo iltapäivä joten porukkaa oli jo jonkun verran. "Nonii eli suunnitelma on tää että me ajetaa tää auto ton seinän läpi. Sit me hypätää heti pois autosta. T.OP ja mä mennää ettii rahoi, Seungri vartioi ovella ja sä otat aseen ja ammut jos joku yrittää edes estää meitä" Ji-yong sanoi.
Nyt minua ainakin hermostutti. Hengitin syvään ja olin valmis. Ji-Yong ajoi automme suoraan seinää päin ja mentii läpi. Ihmiset alkoi huutaa ja kiljua. Otin aseen käteeni ja menin parin ihmisen eteen ase pystys. Minusta tämä tuntui liian väärältä. He olivat nainen ja hänen pikku tyttö lapsi. Hän itki älyttömän kovaa kun osoitin asetta häntä kohti. En kestänyt enää. Heitin aseen pois ja juoksin pois pankista. "MITÄ VITTUU YOONGI!!!" kuulin Seungrin äänen kun juoksin hänen ohi. Haluan pois.
Hetken aikaa juoksin tietämättä minne olen menossa. Kuulin kaukaa poliisien äänen. Muistin että voisin soittaa Jiminille. Juuri kun olin yhteistiedoissa muistin ettei minulla ole hänen numeroaan. Ainoa vaihtoehto oli enää vain mennä itse Jiminin ovelle. Matka olisi pitkä mutta kestäisin sen helposti.
Pääsin hetken päästä vanhan kerrostaloni pihalle. Pidin sormet ristissä että Jimin olisi kotona ja yksin. Jos hänen äitinsä näkisi että minä tulen hänen poikansa luo olisin varmasti taas vankilassa. "Park, Park" yritin etsiä Jiminin nimeä ovi summerista kunnes viimein löysin sen. Ovi avautui ja pääsin sisälle.
Otin hissin ja menin kuudenteen kerrokseen. Hissin ovet avautuivat ja astuin ulos hissistä. Jiminin kämppä oli juuri toisella puolella kerrosta. Olin hermostunut. Tärisin pelosta. Pääsin Jiminin kämpän eteen ja pimpotin ovi kelloa. Kuulin askelien äänen. Ovi avautui ja näin näyn jota pelkäsin näkeväni.
•
Sain tohon keikka kohtaan inspiraatiota block B:n biisistä very good :3 VITUN HYVÄ BIISI!! Aattelin et voisin tehä Q&A ens osaa jos tulee hyvii ja tarpeeks :3 Voit kysyy vaikka 500 kysymystä jos haluut.
LAITA KYSSÄRIT TÄHÄ!!!
Nähää ens osas❤
~CuupOfTaae☕
YOU ARE READING
Don't wanna be lonely, just wanna be yours {YoonMin}
RomanceJimin vaihtaa koulua vakavan koulukiusaamisen takia. Hänen luokallaan on koulun kuumin ja yksi suosituimmista pojista Min Yoongi. Ekalla viikolla Jiministä kerrotaan väärä huhu ja koulu kiusaaminen saa jatkua. Min Yoongi yrittää auttaa mutta miten s...