2. Koulu kiusaaja

1.5K 100 9
                                    

                      |Jiminin nk|

Koulu juuri loppui. Oli siinäki päivä. Se vitun Yoongi. Hankki mulle sit jälkkää. No en kyl jaksanu sen open kaa tapella yhtään. Hän muutenki vaikutti todella ärsyttävältä. Kävelin kotiin päin. Oli hieman viileä ja minä tyhmänä jätin takin kotiin.

"Vittu! Miks äiti ei vois hakee mua" kirosin ja potkin kiviä matkalla. Pian saavuin koti kadulleni ja näin Yoongin. Mitä helvettiä se täällä tekee. Huomasin, että hän käveli samaan rappuun kuin minä. Eikai Yoongi asu samas kerrostalos mun kaa. Ei helvetti nyt. Yritin kävellä mahdollisimman hiljaa Yoongin ohi, mutta hän huomasi minut.

"Oho Jimin. En tienny et asut tääl" Yoongilla oli taas se sama virne mikä hänellä oli koulussa. Nyökkäsin ja yritin jatkaa matkaa 6 kerrokseen, mutta Yoongi tarttui mua kädestä ja painoi mut hänen ovee vasten.

"Mulle ei käännetä selkää ikinä. Tiiäks kuka mä oikeesti oon?! Häh!?" Yoongi oli todella vihainen ja hän painoi minua todella kovaa, että se jopa sattui. Yritin päästä pojan otteesta irti, mutta turhaan. Yoongi oli todella vahva, ainakin viisi kertaa vahvempi. Potkaisin Yoongia munille ja hän irrotti otteen ja kirosi kaikki kirosanat suustaan ulos. Juoksin äkkiä kämppäni eteen ja avasin nopeasti oven. Miten tää päivä voi nyt jo olla pilalla.
                              -

Oli jo myöhä. Otin vaatteni pois ja menin pesemään hampaani ja kasvoni. En vieläkään saa Yoongia pois mielestäni. Mikä kovis hänki luulee olevansa. Silti hänessä on sitä jotain. Kävelin huoneeseeni ja lötsähdin sängylle. Aloin lukemaan jotain tylsää kirjaa joka meiän pitäisi saada luettua kuukaudessa. Pian puhelimeeni tuli viesti. Se oli tuntemattomalta.

"Oot säki yks vitun koulu kiusaaja"
                                •

Hehe~ Must tuntuu et tääki oli vähä liian lyhyt ja tylsä luku muuut ei hätää kyl tää tästä :3 Tänää oli kyl kiva päivä näi btw xd Ja muute hyvää synttärii Jin❤ Love u <3

Mut joo me nähää seuraavassa luvussa~

~CuupOfTaae☕

Don't wanna be lonely, just wanna be yours {YoonMin}Where stories live. Discover now