13: Ei vittu kytät

1K 75 42
                                    

|Yoongin nk|

!Smut!

Suutelin Jiminin pehmeita huulia. Oliko hän laittanu 2 kiloa huulirasvaa? Ne maistuvat ihan mansikalta. Istuimme edelleen ison kiven takana. Emme kuullet enää poliiseja. "Me taidetaa olla ihan kahestaa nyt" sanoin samalla kun otin Jiminin syliini istumaan. Hänen selkänsä oli minua päin joten pistin pääni sitä vasten. Jiminin selkä oli todella lämmin. Se kiihotti minua. Tunsin kuinka jokin nousi housuissani. Jimin tunsi sen myös sillä hän punastui.

Käänsin Jiminin pään minua päin ja suutelin häntä. Tiesin hyvin että saan tänään joten minulla oli kortsu mukana. Otin sen ja näytin sen Jiminille. Hän punastui vain enenmän mutta hyökkäsi silti päälleni. Siinä me oltii, märällä sammaleella Jimin mun pääl. On niitä oudoimmissakin paikoissa harrastettu seksiä mut tää on jotai uutta.

"Onks tää sun eka kerta?" kysyin samalla kun otin tämän ihanan punaposken paitaa pois. "J-Joo" Jimin sanoi vielkäkin punastellen. Annoin pitkän suudelman Jiminille ja tunsin kuinka penikseni oli kunnolla pystyssä ja niin oli Jiminilläki. Laitoin käteni hänen takamukselleen ja läpsäisin sitä. Jimin taisi säikähtää sillä hän huudahti. Otin Jiminin housut pois ja heti sen jälkeen bokserit. "Vittu sä oot kuuma" sanoin ja aloin ottaa suihin häneltä.

Jimin äänehti hiljaa ja hänellä oli silmät kiinni. Miten joku voi olla söpö että nii vitun kuuma samaan aikaan? "M-Mä tuun koht.." Jimin sanoi ja yritti perääntyä. "ja et vitus viel" Sillä hetkellä otin omat housuni ja bokserini pois. Tönäisin Jiminin konttaus asentoo ja laitoin kortsun kyrpäni päälle. Sitä sit mentii. Kyrpä Jiminin perseessä. Jimin tarttui pieneen puuhun ja äänehti todella äänekkäästin samalla kun nopeensin vauhtia.

Juuri kun olin laukeemassa kuulin jotain mitä en ikinä maailmassa olisi halunnut kuulla. "MIN YOONGI!! POLIISI, KÄDET YLÖS!" Poliisit oli löytänyt meidät. Täst teki vielä kiusallisemman että mä just panen Jiminin kanssa metsässä. "Ei vittu kytät! Tuu Jimin" Napattii vaatteet mukaa ja juostii karkuun, alasti. Jimin pisti boksereitaan jalkaan samalla kun juoksi.

Mä en mikää kissa oo joten en ite tuohon pystyisi joten juoksin muna paljaana. "Käyks sulle usein et juokset muna paljaan poliisei karkuun" Jimin naurahti ja läpsäs mua perseelle. Naurahdin ja jatkoin juoksemista.

en sit osaa kirjottaa smuttii yhtää suomeks xd Jotenki hirveen rivon kuulosta mut täs sitä ny on xd

~CuupOfTaae☕

Don't wanna be lonely, just wanna be yours {YoonMin}Where stories live. Discover now