8. Minä todella olen Agust D

1.2K 81 76
                                    

|Yoongin nk|

Voihan vittu ny. Olihan tänääki päivä. Kaipa mä sit oon nykyää Agust D enkä Yoongi. Kävelin himaan. Äitini olisi himassa, koska hän on hieman kipeä. Astuin sisälle mahdollisimman hiljaa, mutta äiti kuuli sen kummiski.

"Mikä se merkintä tältä päivältä oli ja mikä toi takki on?" äitini sanoi vihaisena. Yritin ignoorata hänet mutta äitini otti olkapäästäni kiinni. "Älä vittu koske muhun" huusin vihaisena. Äitini pelästyi sillä en ikinä korottanut ääntäni äidilleni. Pelästyin hieman itsekkin. Menin keittiöön. "Min Yoongi! Susta ei saa tulla samaillaista ku isästäs" Tuo lause sai vereni kiehumaan. Otin lähimmän veitsen ja iskin sen suoraan äitini sydämeen. Äitini hengähti viimeisen kerran ja kaatui maahan ja niin kaaduin minäkin. Äitini makasi edessäni puukko rinnaassa. Minä todella olen Agust D.

|Jiminin nk|

Istuin matikan tunnilla. Viereinen pulpetti tyhjillään. Mikä Yoongille tuli? Kyyneleet alkoivat valua pitkin poskiani. "Onko kaikki hyvin Park Jimin?" opettajani kysyi. Nyökkäsin mutta opettajani silti päätti lähettää minut himaan. Kävelin käytävällä katse kohti maata. Silloin muistin lahjani.

Saavuin paikkaan jossa Yoongi hakkasi sen.. oliko sen nimi nyt Jungkook? Lahjani oli edelleen siinä, ei se kyllä enään hirveen hieno ollut. Nostin sen ja aloin mennä kotiin päin. Pian puhelimeni soi. Se oli äitini. "Moi" vastasin. Pysähdyin äkkiä sillä kuulin että äitini itki. "M-Meidän naapurissa... kaksi kerrosta alempana on käynyt murha" jähmetyin vielä enemän. Kaksi kerrosta meitä alempana asui Yoongi. Pinkaisin nopeaan juoksuun.

Näin poliiseja ja ambulansseja pihassa. Sydämeni alkoi pumpata todella nopeasti. Näin äitini pihalla ja menin hänen luokseen itkien. "K-Kuka on tapettu?" kysyin äitiltä. Vastaus oli karmiva. Yoongin äiti. Katsoin poliisi autolle ja näin Yoongin istumassa siellä. Silloin tajusin, että Yoongi oli juuri tappanut oman äitinsä.

Tuntuntuu😱 Yoongi the murhaaja

~CuupOfTaae☕

~CuupOfTaae☕

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Don't wanna be lonely, just wanna be yours {YoonMin}Where stories live. Discover now