9: Naisten hakkaaja

1K 79 11
                                    

                      |Yoongin nk|

Siinä mä istuin, poliisiautossa käsiraudoissa. Näin auton peilistä Jiminin itkemässä. Helvetin hienoo taas Yoongi. Olin ihan veressä. Halusin vain huutaa, itkeä ja juosta helvettiin täältä. Aloin potkia poliisiauton ovea. Kaikki alkoivat katsoa minua, niin myös Jimin.

"Hei lopeta tai ammun!" Yksi poliisi sanoi osoittaen aseella. Jatkoin potkimista ja pian kuului aseen ääni onneksi se ei mennyt ikkunan läpi. Pian ovi pamahti auki ja kävin yhden poliisin kimppuun. Jimin juoksi tällä välin pois. Otin poliisin aseen ja ammuin hänet. No päästiin siitä ainaki eroon. Nappasin käsirautojen avaimen ja juoksin pois. Toinen poliisi ampui ja se osui minua käteen mutta fuck it. Pian olin kaukana.

Olin kävellyt jo 20 minuutia. Yritin avata rautoja mutta se oli ihan helvetin vaikeeta. Monien kirosanojen jälkeen sain avattua ne. "Voihan helvetin helvetti" kirosin ja potkin kiviä edestäni.

Pian näin pienen hylätyn näköisen asuntovaunun. Päätin jäädä sinne. Kukaan ei osaisi etsiä minua täältä enkä satuttaisi ketään. Itkin. Olin juuri menettänyt ainoan ihmisen joka edes vähän rakasti minua. Jimin... minun ihastus. Hän näki minut tälläisenä. En ikinä anna itselleni anteeksi.

Kämpässä oli yks sänky. Se ei näyttäny mitenkään erityisen mukavalta mutta en halunnut nukkua pihallakaan.

                       |Jiminin nk|

Juoksin huoneeseeni ja itkin. Yoongi... Miksi? Luulin et hän ei ikinä tekis noin. Kaiken tämän kruunaa että Yoongi kuuluu BIGBANGIIN. Tuleekohan Yoongi kouluun? Missä Yoongi on nyt? Onks sillä kaikki hyvin? Aloin itkeä vielä lisää kun ajattelin tota. En pystyisi katsoa häntä saman lailla kuin ennen.

Heräsin. Koulu alkaisi pian. Nukuin vähän pommiin. Pistin vain nopeasti jotkut random vaatteet. Huomasin että tyynyni oli märkä. Olin siis itkenyt yöllä.

Saavuin koululle. Todella moni tuijotti minua. Tiesikö kaikki mitä eilen kävi? "Hei luuseri!" Kuului takaatani. Ji-Yong taas vaihteeks jenginsä kanssa. Yleensä heitä oli 5 mut nyt heitä oli 6... hetkinen... Yoongi!? Yoongi siis oli täällä. "Yoongi... Onks kaikki hyvin?" Kysyin. Seung Hyun vain nauroi. "Hah! Kuka Yoongi? Ei meiän jengis ketää Yoongii oo" Kaikki 6 meni ohitseni ja jatkoi matkaa, silloin huomasin, Agust D. Se siis on hänen jengi nimi.

Fysiikan tunti oli hieman kiusallinen. Katsoin Yoongia koko ajan mutta hän ei kiinnittänyt huomiota minuun millään lailla. Hän hörppi red bullia jalat pulpetilla. "Anteeksi herra Yoongi mutta lopeta tuo juominen ja laita jalat maahan" opettajamme sanoi. Yoongi vain näytti keskaria ja jatkoi pomoiluaan. Näin kum ope kirjoitti jälkkä lapun. Eikö kukaan teidä vielä mitä Yoongi teki? Kukaan ei kato tai puhu hänestä. Hänen vaattensa on veressä! C'mon.

Olisi ruokailu. Mietin varmaan 10 minuutia että menenkö ja päädyin siihen tulokseen että joo. Kaikki katsoi minua. Näin Markin ottelemassa minusta kuvia ja pian kuulin kun kaikkien puheliminiin tuli viesti. Siinä oli kuva minusta ja tekstinä oli: Naisten hakkaaja is back
                                •
Heei! Meille tuli just uus koira ja ääh se on ihana🐶 Toivon et teilki on ollu hyvä päivä❤

~CuupOfTaae☕

Don't wanna be lonely, just wanna be yours {YoonMin}Where stories live. Discover now