|Yoongin nk|
Paiskasin oveni täysiä kiinni. Se kuuluu tyyliin ylempään kerrokseen. Heitin reppuni ja takkini eteiseen. Äitini mutisi jotain olohuoneessa, mutta en kiinnittänyt siihen huomiota. Kävelin huoneeseeni ja aloin selata ig:tä. Pian huomasin, että luokkakaverini Namjoon laittoi viestin. Se oli kuva jossa kuulemma Jimin hakkaisi meidän koulun suosituinta tyttöä Nancya.
"Mistäs sä tälläsen repäsit?" vastasin Namjoonille. Hän ignoorasin minut. Suljin puhelimeni, mutta pian miljoona ilmoitusta tuli samaan aikaan. Otin puhelimeni taas käteeni ja huomasin kuinka moni oli levittänyt kuvaa Jiministä. Olin niin vitun vammanen joten päätin jakaa sen myös.
•
Seuraavana päivänä näin koulussa Jiminin itkemässä portailla. Kävelin hänen ohitse ja potkaisin häntä jalkaan. Hän ei reakoinut mitään.
"Hei pentu! Älä vaa istu siin. Perse ylös siit!" Yritin saada hänet reakoimaan jotenkin, mutta turhaan. Jatkoin vain matkaa luokkaan 316.Odotin opettajaa kunnes näin Namjoonin ja juoksin hänen luo.
"Mikä se eilinen kuva oli?" kysyin utelijaana. Namjoon veti minut tyhjään luokka huoneeseen.
"Mark oli kuulemma nähnyt Jiminin näkösen tyypin hakkaassa Nancya. Vittu mikä pelle" Hätkähdyin. Tietysti se oli Mark. Hän levittelee aina jotain tyhmää meiän koulun oppilaista jotka eivät välttämättä ole aina totta.
"Ootko ihan varma et se oli Jimin. Sä tiiät Markin ja et millasii kuvii se levittelee" Namjoon vain nauroi ja käveli pois luokasta. Huomasin että tuntia oli mennyt jo 10 minuutia joten olin myöhässä taas.Tunti oli mennyt mutta Jimin ei ikinä tullut tunnille.
"Täällä puhuu koulun rehtori. Koulussamme on käynyt vakava välikohtaus jossa 2 oppilasta oli käynyt yhden oppilaan kimppuun. Toivomme ettei tälläistä tapahdu enään uudelleen" kuulutus sai kaikki vain miettimään ketkä 3 oppilasta tässä oli mukana ja minulle tuli heti mieleen että Jimin oli hakattu. Juoksin heti rehtorin luokse ja kysyin kuka oli hakattu ja ketkä oli sen tehneet. Rehtori ei voinut sanoa. Sydämeni alkoi pumpata ihan helvetisti. Tavallaan olen yksi syyllinen miksi Jimin olisi hakattu sillä julkaisin sen kuvan myös minkä Mark oli ottanut."Jos Jiminille on käynyt jotain, Mark saa maksaa siit hengellään"
•
Tää vasta paska luku onki xdd Puolet täst luvusta oon kirjottanu yöllä about 3-4 aikaa with yeaimcrazy joten don't kill me xddJa joo samalla saatoin ehkä vähä muuttaa tätä tarinan juonta mut toivon et se ei ny haittaa hirveesti :3
Mut toivottavasti me nähää seuraavassa luvussa~
~CuupOfTaae☕
YOU ARE READING
Don't wanna be lonely, just wanna be yours {YoonMin}
RomanceJimin vaihtaa koulua vakavan koulukiusaamisen takia. Hänen luokallaan on koulun kuumin ja yksi suosituimmista pojista Min Yoongi. Ekalla viikolla Jiministä kerrotaan väärä huhu ja koulu kiusaaminen saa jatkua. Min Yoongi yrittää auttaa mutta miten s...