,,Jiminie!" Skríkol niekto cez celý dom.
,, Áno!?" Skríkol som späť.
,, Poď dole!" Skríkol Jin. Hneď ako som zastal hore na schodoch mohol som vidieť ako zatvára za niekým dvere.
Zbadal som tyrkysové vlasy a šťastne vypískol jeho meno
,, Yoongi! Yoongi!" Skríkol keď som bežal dole po schodoch. Hodil som sa mu okolo krku a šťastne vdychoval jeho úžasnú vôňu.
,, Chýbal som ti?" Spýtal sa.
,,Ani nevieš ako." Zamumlal som mu do ramena a viac sa na neho natisol. Zdvihol ma a zatočil sa so mnou.
,, Ježiš dajte mi INZULIIIIIIIN!" Skríkol Jin a utekal do kuchyne.
,,Pozri koho som priniesol" preniesol Yoongi a ukázal na prepravku v ktorej Twinnie sedela a čakala kedy ju postíme von.
,, Twinnie!" Skríkol som radosťou. Twinnie začala hlasno brechať a vrtieť chvostíkom. Zobral som si ju na ruky a o pritiahol si ju k tvári.
,,Ďakujem!" Povedal som keď som ju položil na zem a vtisol som Yoongimu pusu na líce, s hlasným smiechom som sa rozbehol cez celý dom na záhradu s Twinnie v pätách.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Všimla som si, že stale píšem len to že po ňom niekto kričí xd),,Jiminie!" Skríkol po mne Tae.
,,No?!"skríkol som a o chvíľu sa v kuchyni ocitol Tae ktorý sa držal steny. Kebyže nie, už by ležal na zemi ako rozpľacnutá žaba.
,, Poď do obývačky! Jin zvolal rodinné zasadnutie." Zachichotal sa a zmizol za rohom.
,,Idem!" Zvolal som z kuchyne a zobral do rúk hrnčeky s čajom pre mňa a Yoongiho.
,,Ukáž pomôžem ti" ozval sa za mnou Yoongi a zobral si svoj obľúbený hrnček a usmial sa.
,,Nezabudol si" zasmial sa a postrapatil mi vlásky. Hrdo som sa usmial a spolu sa vydali do obývačky. Na gauči sedel Kookie ktorý sedel na Taem a objímali sa. Vedľa sedel Hoseok a hneď vedľa neho si sadol Yoongi, na gauči nebolo už viac miesta. V kresle sedeli Joon a Jin. A ja si sadnem kde?! Položil som hrnček na stôl a chcel si sadnúť na zem ale okolo pása ma chytili niekoho ruky a vyzdvihli ma na jeho stehná. Obzrel som sa. Hoseok má pevne držal v objatí. Pozrel som sa na Yoongiho ktorý vyzeral, že ho asi zje zaživa ak má nepustí. Natiahol som k nemu rúčky v snahe dostať sa k nemu. Yoongi má chytil za pás a stiahol ma k sebe do majetníckeho objatia.
,,Takže deti moje" začal Jin ,, ako všetci už vieme zajtra musí ísť Jiminie do Elementy aby prišli na jeho živly."
,, Čože?!" Skríkol som. ,,To už zajtra?!"
,,Áno už zajtra a nekrič!" Pokarhal ma Jin. Yoongi si ma pritiahol s sebe bližšie a dýchol mi na krk jeho horúci dych. Zachvel som sa a nepríjemne sa ošil. No nohe mi začala skákať Twinnie tak som sa k nej zohol a vzal ju na ruky. Yoongi sa oprel, zaklonil hlavu o operadlo gauča a zatvoril oči.
,,Nemáš sa čoho báť Jiminie" oslovil ma Kookie.
,,Ale ja tam nechcem ísť" zafňukal som a nafúkol líčka.
,, Nič to nie len budeš stáť v strede kruhu..."
,,V strede kruhu a na mňa sa bude pozerať aspoň tisíc ľudí" prerušil som ho. Už len z toho pomyslenia, že sa na mňa budú pozerať mi nerobila dobre.
,,Budeme tam len mi" ubezpečil mi Jin
,, Vážne?" Spýtal som sa.
,,Úplne vážne" zašepkal mi do uška Yoongi. Usmial som sa a objal ho okolo krku.
,,To je zlateeee" skríkol Kookie s Taem náraz. Obidvaja sme na nich krivo zazreli. Len sa zachichotali a viac sa k sebe pritúlili.
,,Poďme si zahrať nejakú hru!" Skríkol odrazu Tae.
,, Akú?" Spýtali sme sa skoro všetci naraz.
,,Čo taaak...hmmm aktivity!"
,,Anooo!" Skríkol Kookie a už aj utekal po schodoch po krabicu.
,, Idem do telocvične" oznámil Hoseok a už ho nebolo. Divné.
,,Čo sa deje s Hobim?" Spýtal som sa.
,, Bol vyzvaný do súboja s jedným chalanom..." Ozval sa Joon.
,,A čo je na tom? Veď to je bežné"
,,No je, ale ten chalan Hobimu veľmi ublížil, a veľmi dlho mu trvalo kým sa cez to preniesol"
,,Aha" zamumlal som.
,,Mám ju!" Skríkol Kookie keď si opäť sadal na gauč ale Tae ho stiahol k sebe.
,,Aká budeme farba?" Spýtal som sa Yoongiho.
,, Červená" povedal. Zobral som si červenú postavičku a položil ju na štart. No ale Kookie sa začal hádať s Jinom o modrú postavičku. Zobral som ju do ruky a vyhlásil:
,,Ak sa neviete dohodnúť nebude mať nikto modrú postavičku!" Povedal som sa podal ju Yoongimu.
,,S Kookiem budeme žltý vy zelený" povedal Tae a mohlo sa začať hrať.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,,Joonie nemám poňatia čo to kreslíš" zasmial sa Jin. Joon celý obrázok preškrtol a začal kresliť odznova.
,, Stop!" Skríkol Kookie keď vypršal čas. Ozvala sa silná rána dverí. Cez obývačku sa snažil prejsť nasratý Hobi.
,,Hobi čo sa ti stalo?" Spýtal sa Tae a chytil ho za zápästie. Hobi sa ohnal rukou ale Tae bol rýchlejší a jeho ruku zablokoval. Hobi sotil do Taeho ktorý sa potkol o vankúš na zemi a spadol.
,,Chalani prestaňte!" Okríkol ich Jin ale bolo to prd platné keďže sa ďalej mlátili.
,, STAČÍ!" Skríkol som z plného hrdla až mi preskočil hlas. Všetci zastali v pohybe so šokovaným výrazom na tvári. Ešte ma nepočuli kričať.
,, Správate sa ako malé deti! Hobi ja viem že prežívaš ťažké obdobie ale nič sa tým ,že zmlátiš Taeho nezmení! Potom sa budeš cítiť ešte horšie že si ublížil kamarátovi! Tak sa spamätajte OBAJA!" skríkol som a odišiel do izby. S hlasným buchutim dverí som sa hodil na posteľ ale dlho som nevydržtal a sadol si na hojdačku. Prikryl som sa dekou a nahnevane hľadel do okna. Neprehnal som to trochu? Ježiš reagoval som ako hysterická žena ktorá nevie čo na seba keď ide na rande a nevie čo si ma na seba zobrať aj keď má plnú skriňu oblečenia.
,,Jiminie si v pohode?" Ozvalo sa za mnou a ja som ľakom nadskočil.
,,Áno som." Jemne som sa usmial a posunul sa na stranu a potľapkal miesto vedľa mňa
,,Prisadni si" povedal som a Kookie si nesmelo ku mne sadol. Oprel si hlavu o moje rameno a trhane sa nadýchol.
,,Kookie ty plačeš?"spýtal som sa. Odpoveď mi netrebalo keďže sa po jeho líčkach kotúľali slzy ako hrachy. Objal som ho okolo ramien a pritiahol si ho k sebe. Kookie sa ešte viac rozvzlykal.
,,O-on m-mi s-sľú-bi-l, ž-že s-sa už n-ne-nebu-de v-viac b-biť" zavzlykal
,, Ale to mu nemôžeš zakázať keď sa tu každý mesiac odohrávajú súboje" pohladil som ho po vlasoch.
,,Ja-ja viem ale od mi sľúbil, že-že sa nebude biť mi-mimo súbojov. Sľúbil mi to!" Povedal Kookie a zase sa rozplakal. Plakal veľmi dlho a ja som nevedel čo mám robiť. Tak som len držal ústa a objímal ho. Po skoro hodine zaspal. Prehrabával som sa mu vo vlasoch a počúval zvuky dažďa ktoré bubnovali na okno.
,,Jiminie?" Otočil som sa za hlasom. Yoongi stál za mnou a starostlivo hľadel na Kookieho.
,,Plakal a zaspal vyčerpaním" šepol som. Odsunul som mu ofinku ktorá mu padala do očí.
,,Zoberiem ho do izby, Tae sa oňho postará" povedal a už ho dvíhal na ruky.
,,Tae bol príčinou jeho plaču"šepol som. ,,Polož ho na posteľ a sadni si ku mne" povedal som a zahľadel som sa na upršanú záhradu. Yoongi si ku mne prisadol a posadil ma na seba. Oprel som sa o jeho hruď a vdychoval jeho úžasnú vôňu. Pretrel som si tvár rukou a vydýchol.
YOU ARE READING
Rainy Town {Yoonmin}
Mystery / ThrillerSedím na parapete pri okne. Opieram sa hlavou o studené okno a sledujem upršané mesto pod šedou prikrývkou mrakov... Jimin nikdy netušil, že sa mu dokáže zmeniť celý jeho život, len jedným pohľadom na chlapca v upršanom počasí.