Zobudil som sa na šteklenie na mojom krku. Pomaly som pootvoril oči a pozrel sa na zdroj čo ma nenechal spať. Yoongi mal obmotane ruky okolo mojich bokov a hlavu položenú pri mojom krku. Jeho tyrkysové vlasy boli zdrojom môjho zobudenia. Nespokojne som zamrnčal a sledoval Yoongiho, ktorý ešte pokojne sníval. Usmial som sa s plánom ísť spraviť na obed keďže bolo niečo po druhej poobede no to by nebol problém keby že Yoongiho ruky nie sú otočené okolo môjho trupu ako liana. Jemne som chytil jeho ruku a dal ju preč. Yay! Ide to ľahšie než som čakal. Chytil som aj druhú s rovnakým úmyslom ako s prvou ale Yoongi si ma natisol k sebe a objal ma ešte silnejšie. Zostal som nehybne ležať a vydýchol som. Ani som si neuvedomoval, že som zadržiaval dych. Fuck! Beriem späť. Fajn ešte raz a opatrne. Zase som odmotal jeho ruky z môjho trupu a už-už vstával no Yoongiho ruky ma stiahli späť do postele. No teraz si ma otočil k sebe čiže som na ňom ležal. Fajn! Horšie to byť nemôže. Tak som to teda vzdal. Hlavu som si položil na jeho hrudník a počúval ako mu bije srdce. Yoongi sa neustále vrtel čo zapríčinilo, že sa naše rozkroky o seba otreli. Zaťal som zuby a v pästičkách silno zvieral plachtu. Panebože ak naozaj existuješ stoj pri mne a daj mi silu aby som toto prežil. Kurňa! Yoongi prestaň sa vrtieť! V nohaviciach sa mi tvoril riadny stan a Yoongi na tom nebol inak. Fakt sa mu musí snívať nejaký mokrý sen abo čo? Toto je karma! Yoongi sa začal vrtieť ešte viac na čo som jemne vzdychol.
,,Y-ahh-Y-oongi vstávaj!" Povedal som a snažil sa nevzdychnúť. Jemne som s ním zatriasol no s ním to ani nepohlo.
Hmmm. Zmorene som sklonil hlavu keď sa opäť o mňa obtrel, snažiac sa nevydať žiaden zvuk.
,, Y-YOONGI! " Skríkol som z plného hrdla v nádeji že sa zobudí no márne to nádeje. Ci boha toho nezobudí ani keby tu teraz preletelo stádo bizónov a hurikán so zemetrasením a tsunami zároveň. Tak zvolíme inú techniku. Natiahol som sa k jeho krku na ktorom mu ešte od včera svietil cucflek. Jeho krk som obdarovával motýlimi bozkami na čo spokojne zamurčal. Zlaté. Ale kvôli nemu mám boľavého stojáka o ktorý sa neustále otiera. Prisal som sa na jeho krk a začal mu robiť ďalšie cucfľačiky. Jeho pohyby sa zmiernili. Začal som mu okusávať krk ,možno trošku až dravo než som chcel ale zabralo to. Yoongi vzdychol a jeho ruky skĺzli pod moje tričko. Odtiahol som sa od jeho krku a pozrel sa mu do tváre. Pootvoril jedno očko a následne aj druhé.
,,Hmm takéto rána by som bral" povedal chrapľavým hlasom na natiahol sa.
,,Nebudil by som ťa takýmto spôsobom keby si ma nechal normálne odísť z postele" Yoongi sa nechápavo zatváril.
,,Keď som odchádzal z postele tak si ma siahol späť a dokonca si sa pretočil na chrbát čiže som na tebe ležal" vysvetlil som.
,,Hmm, ako mi vysvetliš, že obidvaja máme ranný problém?"zachraptel a opäť ma objal.
,,Č-č-čo?" Vykoktal som zo seba. Yoongi pozrel na naše problémy a mne hneď cinklo.
,,Nooo ja...za to môžeš ty!" Vykríkol som na svoju obranu.
,,Tak ja hej?!" Oponoval Yoongi.
,,Áno, keby si sa zo sna nevrtel táto situácia by nenastala!" Moje líca pochytila červeň a snažil som sa postaviť ale ruky obmotané okolo môjho trupu ma silno držali. Yoongi ma pevnejšie chytil za boky, nestihol som ani mrknúť a už som ležal pod ním. Prekvapene som vypískol a hneď si na to zakryl ústa rukami. Yoongi ich hrubo od seba odtrhol a priklincoval mi ich nad hlavou. Yoongi na mňa hľadel spod mihalníc, v očiach sa mu odrážal chtíč. Bože môj ako môže byť tak skurvene sexy?!
,, Nemôžem za to, ty mi tu vystavuješ svoj zadoček môžeš byť rád, že sa držím inak by som s teba teraz vyšukal dušu " zostal som nemo na neho hľadieť.
Práve v tejto chvíli musel niekto zazvonil pri dverách, Twinnie spustila hlučný brechot a ja som bol nesmierne vďačný osobe za dverami. Yoongi zavrčal, rýchlo som sa vymanil z jeho zovretia a pribehol k dverám. Odomkol som a vykukol. Svoje telo som radšej nechal za dverami aby si ta daná osoba nevšimla môjho stanu v nohaviciach.
,, Dobrý deň prepáčte, že vás ruším ale prišiel vám balík. Ospravedlňujem sa za taký neskorý príchod ale musela som roznášať poštu po celom Seoule." Nervózne sa na mňa usmial sa strčila predo mňa papiere. ,, Tu to prosím podpíšete" ukázala na kolónku a podala mi pero. Stal som tam ako taký stĺp a rozmýšľal kedy som si čo objednal ,ale na nič som si nespomínal
,, Ale ja som si nič neobjednával"
,,Ty nie ale ja áno, dal som to na tvoje meno zlatko" objavil sa za mnou Yoongi a poštárka sa na nás šťastne usmiala. Podpísal som papiere a podal Yoongimu balík.
,,Prajem vám to" žmurkla a so šťastným úsmevom sa pobrala o poschodie vyššie. Zlatá to slečna. Zavrel som dvere a hodil na Yoongiho nahnevaný výraz.
,,Čo?!" Spýtal sa
,, Prečo si mi nič nepovedal?!"
,,Lebo to malo byť prekvapko" usmial sa a vtisol mi pusu na spánok.
,,Čo si objednal?" Spýtal som sa so zvedavosťou v očiach ale Yoongi schoval balíček za seba a zlomyselne sa usmial.
,, Časom uvidíš" povedal a vydal sa späť do spálne so mnou v pätách.
,, Ale ja cem teeeraz" povedal som detsky. To je chcem vidieť!
,,Dnes nie Jiminie ešte je na to čas"
To si nedarujem Min Yoongi!
ESTÁS LEYENDO
Rainy Town {Yoonmin}
Misterio / SuspensoSedím na parapete pri okne. Opieram sa hlavou o studené okno a sledujem upršané mesto pod šedou prikrývkou mrakov... Jimin nikdy netušil, že sa mu dokáže zmeniť celý jeho život, len jedným pohľadom na chlapca v upršanom počasí.