Drop Eighteen

86 3 0
                                    

Zobudil ma hlasný smiech a buchot z chodby. Nasrane som sa zdvihol a došiel k dverám ignorujúc bolesť hlavy. Otvoril som dvere a zamračil sa, keď som videl ako sa Kook, Tae a Hobi naháňali.
,,Kurva môžte byť ticho! Niekto sa tu snaží spať do piče!" Skríkol som a prepaľoval ich pohľadom.
,,J-jasné prepáč hyung, budeme tižšie" vykoktal zo seba Kookie.
,,To by som vám radil lebo inak vás stiahnem zaživa z kože a vykastrujem vás bez narkózi!" Vykríkol som a zabuchol dvere. Ľahol som si späť k Yoongimu ktorý sa smial.
,, Lepšie by som to nepovedal zlatíčko" zasmial sa a pritiahol si ma k sebe.
,, Nakazil si ma rannou mrzutosťou" povedal som a zachumlal sa do perín.
,, Ľúbim ťa" povedal Yoongi a pritiahol si ma do objatia.
,,Aj ja teba" zaškľabil som sa a schoval sa pod perinu. Izbou sa rozniesol jeho sladký smiech. Natisol som sa na neho pretože mi bola zima a on bol jediný zdroj tepla ktorý má dokázal v tej chvíli zahriať. Objal ma okolo pása a viac si ma k sebe natisol. 
,, Vstávajte hrdličky ideme raňajkovať!" vletel do izby Jin. 
,, Vypadni!" skríkli sme s Yoongim naraz.
,, Dobre dobre veď kľud." zdvihol ruky do obranného gesta a zmizol za dverami ktoré nechal pootvorené. Ja ich raz zabijem za toto. Twinnie sa pretisla cez škáru vo dverách a skočila k nám na posteľ. Zasmial som sa a pohladil ju po hlávke. 
,, Mne sa nechce vstávať" posťažoval som sa Yoongimu a natiahol sa.
,, Ver že ani mne" povedal Yoongi a ľahol si na bok.
,, Nepozeraj sa tak na mňa" povedal som so smiechom.
,, Ako sa na teba pozerám?" spýtal sa nechápavo.
,, Tak.....ja neviem proste takýmto štýlom" 
,, Jasne jasne" zasmial sa a dal mi pusu na nos. 

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

,, Kam ideme?" spýtal som sa zvedavo už asi 50 krát.
,, Uvidíš" odvetil mi Tae ktorý šoféroval. V aute som bol ja, Yoongi, Tae a Kookie. Išli sme niekam a ja som nevedel kam, ale ostatní to vedeli a veľmi sa potešili. Hobi povedal, že bolo na čase lebo sa potreboval odreagovať. Nechápal som tomu. 
,, Ešte ako dlhoooo?" spýtal som sa a oprel sa o sedačku na ktorej sedel Kookie na mieste spolujazdca. 
,, Jiminie už som ti povedal že do pol hodiny tam budeme" odvetil mi teraz Kookie.
,, Ale ja nudiiiiiiim" našpulil som spodnú peru a tváril sa veľmi znudene.
,, Nech ťa zabaví Yoongi, veď sedí vedľa teba" povedal Tae. Môj pohľad sa s stretol s tým jeho v spätnom zrkadle. Tae sa uškrnul a ja som mu ukázal prostredník. Kookie ho udrel jemne do ramena aby sme sa nevybúrali a pohrozil mu nech nemyslí na perverzne veci. Yoongi mi pohrozil, že nemám byť drzý a že za ten prostredník uvidím.Oprel som sa o Yoongiho rameno a počúval hudbu ktorá potichu hrala z rádia. Kookie zvýšil hlasitosť rádia a začal si spievať pesničku ktorá akurát hrala. Pridal som sa k nemu a o chvíľu aj Tae. 
,, Prečo nespievaš?" spýtal som Yoongiho ktorý hral hru na mobile.
,, Pretože neviem spievať narozdiel od vás" zamračil sa a venoval sa ďalej hre. Nechal som ho radšej tak pretože nevyzeral, že chce byť rušený mojimi otázkami. Zvyšok cesty som sa rozprával s Kookiem a modlil sa aby sme už dorazili na to miesto lebo ma začínala bolieť chrbtica.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

,, To čo je?" spýtal som sa keď som uvidel obrovskú a keď hovorím obrovskú tak fakt obrovskú budovu. 
,, To je cvičisko" odvetil nezaujato Yoongi, zhlboka sa nadýchol a vydýchol.
,, Načo tu sme?" spýtal som sa lebo stále mi to nedochádzalo. ,, Veď telocvičňu máme aj doma"
,, Toto je iné cvičisko ako máme doma, tu sa cvičia živly" vysvetlil mi Kookie a objal ma okolo ramien. Len som kývol hlavou a spoločne sme sa vybrali dnu. 
,, Dobrý deň" pozdravili sme sa mužovi, ktorý sa hojdal na stoličke. 
,, Dobrý" odvetil a usmial sa na nás. ,, Čo to bude chlapci?"
,, Poprosíme vás to najväčšie cvičisko" povedal Tae. 
,, Dooobre, tu máte kartu od dverí, prajem príjemný tréning" usmial sa a podal nám kartičku. Poďakovali sme sa a vybrali sa na cvičisko. 
,, Čaute, sorry že meškáme ale Hobi si zabudol doma oblečenie" povedal Jin.
,, No čo? To sa stáva každému" ohradil sa Hobi. Tae otvoril dvere a všetci sme vošli dnu.
,,Wow" bolo prvé keď som to uvidel. Bolo to tu naozaj obrovské. Bola tu "fontána" s jazierkom ktoré bolo veľké a cez jazierko boli poumiestňované kamene po ktorých sa dalo zjavne aj chodiť. Na opačnej strane boli dve veľké misy s ohňom a úplne v rohu boli skaly a taký menší  útes. 
,, Ideme ťa učiť ovládať tvoje živly." povedal Joon a usmial sa na mňa.
,, Mňa z toho vynechajte idem k ohňu." povedal Yoongi a vybral sa k veľkej mise s ohňom. Len som si povzdychol nad jeho správaním. Snáď ho to prejde.
,, Tak kde začneme?" spýtal som sa. 
,, Začneme vodou" oznámil mi Jin. 
,, Tak kto ho chce učiť vodu?" spýtal sa Joon
,, Môžem ja" povedal Kookie. 
,, Okej" povedali ostatní. Hobi sa pridal k Yoongimu. Jin učil Joona ako spraví vzdušnú guľu. Ja a Kookie sme sa vybrali k jazierku. Kookie sa po kameňoch dostal do stredu jazierka a ukázal pred seba aby som sa postavil na kamene ktoré boli oproti nemu. Pomaly som stúpil na kameň. Bál som sa, že sa šmyknem a spadnem do vody. Kookie sa zasmial.
,, Neboj môžeš po nich chodiť rýchlejšie keby že budeš padať zabránil by som tomu." povedal a povzbudivo sa na mňa usmial. 
,, Dobre" vystrel som sa a preskackal po kameňoch až kým som nebol oproti nemu.
,, Takže toto je základná pozícia" povedal a dal sa do tej pozície ( fakt nwm ako to opísať takže nechávam to na našej fantázii) napodobnil som to a usmial sa keď mi povedal, že som to spravil dobre.
,, Keď chceš ovládať vodu musíš byť úplne pokojný a musíš sa naladiť na energiu ktorú vysiela. Taktiež musíš cítiť akú má teplotu. Všetko je to v postoji a v pohybe zápästí. Tvoje svaly nemôžu byť napnuté. Zatiaľ chápeš?" spýtal sa, len som prikývol a ďalej ho pozorne počúval. 
,, Teraz si skúsiť ako spraviť vlnu a ako ju riadiť. Daj ruky vpred a sprav jemnú vlnu s rukami. Takto" povedal a voda sa začala zdvíhať. Kookie spravil vlnu a potom ju pustil. ,, Teraz ty."
Pokúsil som sa napodobniť jeho pohyby. Voda sa začala jemne kývať ale nevedel som ju zdvihnúť. Do šľaka!
,, Nemôžeš na to tak uprene myslieť...um zavri oči a predstavuj si čo ti teraz poviem"
,, Dobre" zavrel som oči a počúval ho.
,, Daj sa do základnej pozície a natiahni ruky dopredu" ako povedal tak som spravil. Vážne som to chcel urobiť a nechcel ho sklamať. 
,, Dobre uvoľni sa a začni robiť vlnky s rukami. Zhlboka dýchaj musíš byť úplne pokojný." prikývol som. ,,Teraz si predstav, že stojíš na útese a pozeráš sa na vlny ktoré do toho útesu narážajú. Sú studené a silné presne ako ty. Predstav si, že sa do teba vlieva tá studená energia a nechaj sa ňou pohltiť. Započúvaj sa do zvuku vody. A teraz otvor oči" otvoril som oči a uvidel som vlnu ktorá sa pohybovala tak ako moje ruky. 
,, Ja som to dokázal!" zvýskol som nadšene a pozrel sa na Kookieho.
,,Výborne!" pochválil ma a usmial sa ,, mne to trvalo týždeň" zamial sa. ,, Ideme ďalej." Kookie sa zase dal do základnej pozície a teraz mal pravú ruku vystretú a ľavú pokrčenú pri jeho boku.
,, Toto sa vola vodný bič. S pravou rukou urobíš ako keby pól kruh a priložíš si ju k ľavému ramenu a ľavou rukou švihneš dopredu. Ak sa ti to nepodarí hneď nemusíš byť smutný mne to trvalo pol mesiaca kým som sa to naučil" Napodobnil som jeho pohyby. 
,, Takto?" spýtal som s keď som z vody spravil dlhú čiaru ktorá neustále menila tvar a rôzne sa točila. Švihol som ľavou rukou dopredu a voda švihla Taeho po nohe ktorý sa tu odrazu zjavil.
,, Jaaaau" zvýskol a chytil sa za nohu. 
,, Prepáč nechcel som" ospravedlnil som sa mu a usmial sa. Len pokrútil hlavou a radšej sa posunul ďalej. Kookie sa mračil. Zľakol som sa, že som to prehnal tým, že som šľahol Taeho. Ale bola to nehoda!
,, Mne to trvalo pol mesiaca kým som sa to naučil a ty si to zvládol za jeden deň. Ideme ďalej!" Znervóznel. Cítil som to a nepáčilo sa mi to. 
,, Teraz sa pokúsiš spraviť vodnú bublinu ktorú prenesieš z pravej strany na ľavú stranu jazierka. Daj sa do základnej pozície ruky roztiahneš a spravíš akoby kruh okolo seba s rukami a pritom keď sa zohneš takto dole musíš preniesť váhu z jednej nohy na druhú. Sám to ešte dobre neviem takže..." zastavil sa v strede vety. Spravil som tak ako ukázal a naozaj sa  mi podarilo spraviť veľkú vodnú bublinu ktorú som zdvihol a smeroval ju na ľavú stranu jazierka. Kookie celý očervenel. 
,, Na dnes to stačí" povedal a po kameňoch odišiel preč. 
,, Prepáč ak som spravil niečo zle!" skríkol som za ním.
,, Práve že si spravil všetko dobre!" zamumlal a odkráčal ku skalám. Dobehol som k nemu a chytil ho za rameno. 
,, Nešahaj na mňa!" povedal a odbil moju ruku. 
,, Kookie naozaj ma mrzí, že som ťa nah..."
,, Nahneval?! Áno nahneval pretože tebe to všetko šlo na prvý pokus zatiaľ čo ja sa ako taký debil o to snažím niekoľko týždňov a mesiacov!" skríkol po mne. 
,, Mám len veľmi dobrého učiteľa" povedal som na čo si len Kookie odfrkol.
,, Nesnaž sa ma upokojiť takými klamstvami!" skríkol a odišiel. Do oči sa mi nahrnuli slzy a sadol som si na okraj fontány. Podložil som si bradu rukami a pozrel som sa okolo seba. Chalani sa na mňa ľútostivo usmiali a ďalej sa venovali svojej činnosti. Sledoval som Kookieho ako si vybíja zlosť na skalách. Niektoré si vytvoril sám zo zeme a potom ich šmaril buď o stenu alebo o ostatné skaly. Nechcel som ho nahnevať. Len som sa snažil to spraviť čo najlepšie. Na ramene som zacítil jemný dotyk. Otočil som sa a pozrel som sa na Taeho. 
,, Netráp sa tým jeho to prejde" usmial sa a pozrel sa na neho a potom zase na mňa ,, Poď naučím ťa niečo ja" povedal a pomohol mi na nohy. Postavili sme sa zase na kamene tak ako predtým ja a Kookie. 
,, Teraz budeš prenášať len váhu z nohy na nohu a ruky sa ti budú takto pohybovať akoby si sa snažil niečo ťažké odtlačiť na stranu. A toto budeme teraz trénovať. Pôjdeme spolu." povedal a začal som sa pohybovať tak ako Tae. Z vody sa vytvoril akoby had, ktorý sa točil a lietal z prava do ľava kvôli pohybom našich rúk. 
,, Výborne ide ti to dobre!" pochválil ma Tae. ,, Teraz do zrýchlime" povedal a začal sa hýbať zo strany na stranu rýchlejšie a agresívnejšie. Napodobnil som to a po chvíli sa naladil na jeho pohyby. Usmieval som sa ako slniečko na hnoji pretože som nečakal, že mi to pôjde tak dobre. 
,, Dobre teraz vráť vodu späť" povedal a ukázal mi ako. Zopakoval som to ale namiesto toho aby sa ta voda vrátila späť tak sa pohla smerom proti mne a celého ma zmočila. Tae sa začal smiať a ja som sa po chvíli k nemu pridal.
,, Sa nesmej" pohrozil som mu a vytvoril som si vodný bič ktorý som mu obmotal okolo ruky a stiahol ho do vody. Teraz som sa smial ja na jeho šokovanom výraze. 
,, Tak ty takto?" spýtal sa poslal na mňa obrovskú vlnu ktorá ma zobrala so sebou. Tae sa postavil tak som sa postavil aj ja. Vytvoril som si z vody dlhú špirálu a poslal ju na Taeho ktorý ju s otočkou chytil a poslal mi ju späť. Rýchlo som napodobnil jeho pohyb a podarilo sa mi ju chytiť. Teraz som mal dlane obrátené smerom hore a tak donútil vodu aby sa okolo mňa točila. 
,, To je cool" povedal Tae. 
,, Ty to nevieš?" spýtal som sa prekvapene.
,, Ešte ma nič také nenapadlo." povedal. Spravil rýchlu otočku a voda v ktorej som stál sa začala okolo mňa tvoriť veľkú bublinu. Natiahol som ruky dopredu a poslal na Taeho kvapky vody ktoré sa zmenili na kúsky ľadu. Vyzeral som akoby som išiel robiť šipku do vody. Tae zdvihol rýchlo ruky nad hlavu a potom ich prekrížil pred tvárou. Voda sa pred ním zdvihla a zamrzla čo spôsobilo že ľadové kúsky vody naradili do jeho ľadovej obrany. Ruky roztiahol a mierne sa prikrčil a voda sa roztopila a stiekla späť do fontány. Napadla ma jedna vec. Vystrel som sa a pravú ruka natiahol dopredu dlaňou k Taemu. Nechápavo na mňa hľadel. Švihol rukami nad hlavu voda sa zdvihla a keď roztiahol dlane k nebu voda sa roztrieštila a začalo akoby pršať. Nadýchol som sa dlaň som stisol do päste a voda ktorá pršala som zastavil. Kvapky zostali vo vzduch. 
,, Wow" vydýchol Tae.
,, Ako si to spravil?" ozvalo sa za mnou. Zľakol som sa tak voda spadla dole. Za mnou boli všetci chalani okrem Yoongiho ktorý ma sledoval z opačnej strany miestnosti.

,, Ani neviem. Proste ma to napadlo"usmial som sa a chytil sa nervózne za lakeť. 
,, Pre dnes vodou končíš" povedal Jin ,, Obidvaja ste mokrí ako myši" povedal a ukazovákom na nás poslal vzduch ktorý nás ofúkol a trochu nás vysušil.
,, Poď idem ťa naučiť niečo so vzduchom" povedal a ťahal ma ďalej od jazierka.



Rainy Town {Yoonmin}Where stories live. Discover now