☝🏻☝🏻☝🏻Şarkıyla okumanızı tavsiye ederim... :)
Parlak kahve saçlarını tepede toplamış bir kız...
Gölgede duruyordu, tam önünde ay ışığının aydınlattığı bir boşluk vardı. Adımını oraya attı. Hala karanlıktaydı. Sadece aydınlıkla yer değiştirmişti. Elini uzattı. Bu sefer ışık tamamen yok oldu. Sağ tarafında, az ötede bir mum yandı. Bir saati aydınlatıyordu. Mum yandıktan 3 saniye sonra saatin camı çatladı.
Mum söndü.
***
Ter içinde uyandım:
"O da neydi? Of ne biçim kabuslar görüyorum!.."
Saate baktım.
4️⃣:1️⃣0️⃣
O gün Perşembe olmalıydı.
Salona gittim. Annemle babam oradalardı.
—Anne?
—Merhaba tatlım, gelsene!
Tuhaf bir aileydik. Nedense sabah 6'dan sonra kalkamıyor; akşamları 9'dan geçe kalamıyorduk.
Koltukta yanlarına oturdum:
—N'oldu?
—Bundan sonra hafta sonları gideceğimiz yeri bulduk bir tanem!
Babam bilgisayar ekranını bana çevirdi: Yemyeşil, hayvanlarla dolu muhteşem bir park...
—Hep açıkmış burası.
Gülümsedim:
—Bugün gidecek miyiz? Biraz başım ağrıyor da...
Annem yanağımı okşadı, sonra alnımı öpüp kaşlarını çattı:
—Hiç ateşin yok, hatta buz gibisin. Gece camın açık mı uyudun?
—Yok... Bilmem ki.
Annem elini alnımdan ayırmadan yerinden kalktı:
—Sana biraz su getireyim, şurada uzan da babanın anlatacaklarını dinle. Ben de tost yaparım ikimize?
—Çok iyi olur...
Annemin eteğindeki papatyaların dalgalanarak uzaklaşmasını izlerken koltuğa iyice yayıldım.
Babam bilgisayarı kenara koymuş; Perdenin arasından içeri giren cılız ışığa gözlerini dikmişti:
—Tommy'i hatırlıyor musun?
—Tamirci mi?
—Hah, hayır! Çocukluk arkadaşın olan.
—Ah— Şu Tommy!
Yüzüme yayılmaya çalışan gülümsemeyi engelleyemedim. Tommy denince aklıma sadece güzel şeyler geliyordu: Güzel oyunlar, güzel bahçeler, güzel arkadaşlıklar ve güzel geçmişim...
—Ne olmuş Tommy'e?
—Kısa süreliğine İtalya'da kalacaklarmış, biz de sizi buluşturalım dedik.
Doğrulup gülümsedim.
Baş ağrım geçmişti.
Not: Önceden böyle bir taslağım vardı ama yarım kalmıştı. Okuyucularımdan AlptekinAkkoc'a çok teşekkür ederim, aklıma bu kurgu için yeni fikirler geldi sayesinde. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Kızı
Fanfic"Sen... Sen bir melez değilsin. Yani öylesin?" Gözlerinden dehşet okunuyordu. "Demek istediğim ,Di, sen farklısın." "Nasıl yani?"