KARANLIK DÜNYA

142 29 1
                                    

Ben buzdum, o ateş.

Ben soğuktum, o sıcak.

O beni eritebilecekti, o beni ısıtabilecekti.

Ben ise onu mahvedecektim.

Ben onu yok edecektim.

O da bunu biliyordu, herkes biliyordu.

Biz zıttık.

Tilki ile kurt nasıl birlikte olamıyorsa, buz ile ateş de birlikte olamazdı.

Çünkü o buzu eritebilecek ateşe sahipti.

Öyle bir ateşti ki onunkisi, erittiği buzun suyunda boğulacak...

Biz zıttık.

Öyle bir zıtlık ki birbirimizin sonunu getirecek...

___________________

Katie güzelliğiyle tanrıları bile kıskandıracak bir kızdı. Ne yazık ki o güzelliğine gölge düşüren tek şey buz gibi olan kalbiydi. Güvenmeyi, sevmeyi, sevilmeyi, bütün duygularını o verdiği karar ile birlikte bir kutuya koymuştu....

Bu duygulara bir daha ihtiyaç duymayacağını bildiği için kutuyu ateşe atıp yakmak istedi.

Yakıp kurtulmak istedi.

Onu güçsüz kılan duygularından arınmak istedi...

Onu güçsüz kılan duygularından arınıp intikamını alacaktı...

Öyle de yaptı. Duygu dolu kutusunu ateşe attı...

Alevlerin kutusunu sardığını izledi.

Alevlerin sahip olduğu kırmızı renk, kutusunu kana bulamaya başladığı an kutusundan çıkan parlak mavi renk kutusunu buza çevirmişti.
  
Kutusu mühürlenmişti, duyguları mühürlenmişti, kendisi de kutusuyla birlikte mühürlenmişti...

Kurgunun devamı için seliinyelena arkadaşımızı takip edip profilinden kurguya ulasabilirsiniz...

Gönüllü Elçiler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin