ŞİNİGAMİ: ÖLÜM TANRISI

80 21 6
                                    

"Ben ŞİNİGAMİ bu okul sizin mezarınız olacak ya da bu okula mezar olacaksınız!"

                   ✍☠$|π|∆∆|π|$☠✍

Polis olma yolunda emin adımlarla ilerleyen üç çocukluk arkadaşı; Esila Erin, Ecrin Bukre ve Mert. Staj için gittikleri bir vakada gösterdikleri başarı, gizli bir operasyona gönderilmelerine sebebiyet verdi. Peki ölümlerine mi gönderiliyorlardı aynı zamanda? Hiçbir şey bilmiyorlardı fakat öğreneceklerdi. Özellikle kimselere güvenemeyeceklerini, en yakınlarına bile.

' Herkes, herkese ihanet edebilir. '

Ölü zihinlere gebe vücutları ve katran kokan kalpleri daha kaç ölüme şehadet edecekti? Kendini Tanrı sanan yalnız Tanrı'nın unuttuğu biri intikam için kaç can alacaktı? Ve tüm bunlar olurken görev aşkıyla yanıp tutuşan Esila, acımasız katili bulmadan olası katili aşka boyun eğecek miydi? Her zerresiyle yanarken bir cehennemde, bir de üstüne Ateşten Denizlere teslim edecek miydi ruhunu? Okul adını verdikleri bir ölüm tuzağı, dünyadaki cehennem. Katillerin arasında sonu görecekler miydi, delilerin arasında delirmeden durabilecekler miydi, yoksa her şeye herkese rağmen hayatta mı kalacaklardı? Zaman gösterecekti.

Onlar vakayı çözmeye çalışırken ÖLÜM TANRISI ölümü armağan etmeye devam ediyordu. Zaman az,  armağan çok. Öyle ki kendi kıyametlerine hiç bu kadar yakın olmamışlardı. Kıyametleri , ölümleri. Ölümün soğuk nefesi hiç bu kadar yakından duyulmamış, onları ürpertmemişti.

Okul kanlı gökyüzü... Maktüller kanlı bulutlar... Ölüm siyahın da bir rüzgar : Ölüm Tanrısı ... Kanlı yağmurlar kanla yoğrulmuş göz yaşı... Rüzgar her estiğinde işkence çekerek bir bulut karışır kanlı gökyüzüne... Sonuç BULUT KATLİAMI!..

Tüm gizemler çözülmezse intikam katliama dönüşecekti. Ve sırların ardında olası maktüller can verecekti.

Bazen katiller de maktüldür.

Kurgunun devamına Serotoninmavi arkadaşımızın profilinden ulaşabilirsiniz.

Gönüllü Elçiler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin