Îl întreb pe tata unde este subsolul unde stă Erick și mă conduce acolo. Intru și cobor scările acolo erau de fapt nu era nimeni. Subsolul avea o canapea mare o masa cu multe scaune un televizor un tablou cu Erick si baietii si in colt un microfon cu căști pentru muzica. Merg și îmi pun căștile si încep sa cânt(ca la media).
*Erick pov*
Intrăm în cameră cu fetele și o auzim pe Oana cum cântă. Văd cum Aidem se uită la ea zâmbind. Se vede că o place. Voi încerca sa ii fac sa fie împreună.*Oana pov*
Termin de cântat și văd că Erick si ceilalti se uita la mine. Ei vin la mine.Erick-Tu....Tu ai scris melodia?
Eu-....Da
Adam-E foarte mișto melodia. De unde știi limba indiană?
Erick-Eu nu pot vorbi indiană.
Eu-La școală de unde stăteam cu mama se învața indiană turcă engleză si spaniolă.
Erick-Mișto. A da Oana ele sunt Alexa și Liana. Vor fii in clasă cu noi.
Eu-Oana încântată.
Ele-Asemenea.
Adam-Mrrrr Oana ce sexy areti😏😏
Eu-Du-te la alta masă că asta e ocupată. In fine. Erick pentru ce ai vrut sa vin aici.
Erick -Vino sa ne așezăm la masă.
Eu-Bine.*zic in timp ce ne așezăm pe scaune la masă*
Eu-Deci....spuneți.
Erick-Oana....Azi este sâmbătă și luni începem școala. În liceu este o fată pe nume Lidia. Este curva liceului. Nu te pune cu ea că nu iese bine sau de Aidem pentru că el e iubitul Lidiei.
Eu- Am înțeles.
Justin-oana noi ne vom uita la tine de la distanță în caz de orice.
Alexa-Și să Nu vorbești cu Aidem la liceu. Lidia e in stare sa omoare pe cineva.
Adam-Dap.
Liana-Oana privește....
Liana vine lângă mine și își ridică încet tricoul și acolo văd.............................
CITEȘTI
Petalele Iubiri❤
RomanceSe spune încă din vechime că nu poate exista iubire între un vampir și o muritoare? Sau așa se spunea....până când o simplă fată întâlnește un vampir....și se îndrăgostesc unul de altul....vor ajunge până la final împreună?