Capitolul 30

22 0 0
                                    

     Privesc pe trecerea de pietoni și vad o batranica....vad cum o mașină vine in viteza iar batranica nu se ridica asa ca merg in fata ei pe petrece. O iau in brate si închid ochii strânși.....

*Lili pov.*
    Privesc si vad cum sora mea isi joaca partea din plan perfect....ea e vrăjitoare se poate deghiza cum vrea....In fine....Alin a mers la Alex si ia spus planul si el sa prefăcut că era beat....acum planul nostru e sa o drogam pe Oana....

*Oana pov.*

Eu-Nuuuuuu

     Ce? Nu simt nimic....deschid ușor ochii dar închid inapoi pentru ca o lumina prea poternica ma orbeste.... deschid mai incet ochii si vad felinarele masini ca un pas departe de mine.... soferul coboară din mașină și își cere scuze....O ajut pe batranica sa treaca strada....dar cand ma intorc ea ma loveste cu ceva in ochii iar totul devenea ceața si apoi negru....

*Lili pov.*

Eu-Ai facut o treaba buna Mara....

Mara-Mersi...

Alin-Acum so ducem la apartament unde e Alex....

*Alex pov*
     Eram in apartament ma gândeam la planul lui Alin....cand deodată Alin intra pe usa cu Oana in brate....

Alin-De aici te descurci....

Eu-Iti raman dator

Alin-Nu e nevoie...

    Alin pleacă iar eu observ ca Oana purta o bluza destul de dezvoltată si pantaloni foarte scurți...o pun usor in pat si ma o iau in brate....iar adormind cu ea in bratele mele....

*Oana pov*
      Mă trezesc liniștită și observ ca sunt in bratele lui Alex ma ridic in fund dar..................................

Petalele Iubiri❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum