Capitolul 10

31 1 0
                                    

Ajungem la club. Coborâm din mașini și mergem. Intrăm înăuntru și deja simțeam mirosul fumului de țigări. Eu mă așez pe o canapea cu Liana. Stăm puțin până mergem și noi să dansăm. Nimeni nu a băut alcool pentru că mâine începem liceul. După câteva ore era vreo ora 21. Ies pe afară să iau puțin aer. Merg și mă plimb prin spatele clubului când deodată aud ceva mă întorc și la câțiva pași distanță de mine era....

*Erick pov*
Eu-Bă unde este Oana?

Ales-Doar nu e....afară singură

Justin-Erick. Tu si cu mine mergem după ea. Restul să mergem la mașini ne-am distrat îndeajuns pentru o noapte.

Eu-Să mergem Justin.

Ieșim din club și mergem pe clădire, Justin încearcă să afle unde e Oana cu puterea lui.

Justin-Este în spatele clubului.

Eu-Păi haide.

Mergem pe acoperiș o vedem pe Oana....cu Gabi!!!! Gabi e cel mai rău vampir nu e la liceu cu noi. Dar stiu un lucru trebuie să îi spun lui Gabi ca Oana e sora mea așa o va lăsa în pace. Ultima dată când a vrut să îmi facă rău era să-l omor.

*Oana pov.*
....era un vampir. Dau câțiva pași în spate iar el înainta cu fiecare pas pe care îl făceam.

??-Nu te speria doar te voi mușca....Nu va durea deloc....cel mult pentru mine..

Mergeam în spate dar deodată în fața mea apar Justin și Erick.

Erick-Gabi....dispari ea e cu noi.

Gabi-Adică e sora ta. Un om.

Justin-Ei doi sunt gemeni. Doar că au fost separați. De aia ea este om si el vampir.

Gabi-Bine.

Iar vampirul ăla pleacă. Băieți se întorc la mine iar eu îmi iau fratele în brațe.

Erick-Să mergem Oana. Ne-am distrat destul în seara asta.

Mergem la mașini și toți o luăm pe drumuri diferite. Îl lăsăm pe Justin acasă la el iar noi mergem acasă. Tata știa că mergem in club. Ajungem acasă și merg în cameră. Imi dau jos rochia si ms îmbrac in pijamale. Ma demachiez si ma pun in pat dorm.

Petalele Iubiri❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum