Alin merge inapoi la reporter iar eu merg sa caut baia.... in timp ce o cautam ma simteam urmarita....ma opresc lângă o camera cand ma întorc în spatele meu era Alex. Vine in fața mea și îmi pune mana la gura si ma împinge într-o cameră.
Eu-Ce cauți aici!?!?
Alex-Multe....dar în special pe tine....
Eu-Ești nebun....
Încerc să îl ocolesc pentru a pleca dar pe cand sal ocolesc ma prinde de maini incerc sa ma eliberez dar intr-un final ajungem asa
Il calc pe picior stiind ca e ocupat de a ma privi.
Alex-Ahh...
Reusesc sa ma indepartez de el...
Eu-Nu uita ca tu esti cel care ma lasat balta....asa ca lasa ma in pace....
Si ies din camera lasand-ul pe Alex singur....
*Alex pov.*
Vai vai, Oana, poti incerca cat vrei sa te îndepărtezi de mine stiu ca ma iubesti inca....o pot simti.... deși nu mi zici, dar iti promit ca voi face tot ce pot sa fim impreuna....*Oana pov.*
Merg la baie dupa care merg la Alin....mai stam si vorbim cu reporteri dupa care mergem acasa....eram in masina si ii povesteam totul....Eu-Si iam spus sa ma lase in pace....tot el ma ranit si tot el vrea sa fie cu mine impreuna...
Alin-Oana....eu ti am zis ca poti da inapoi cand doresti....
Eu-Stiu Alin....dar fratele tau e asa un catâr....
Alin-Asa e fratele meu..Nu se da batut pana nu obține ce vrea
Eu-Mi am dat seama
Alin-Oana maine e prima zi de munca....stii asta....Esti sigura ca vrei asta?
Eu-Da.
Ajungem acasă și ma schimb de haine....după care ma îmbrac în ceva mai lejer si ma pun sa dorm....după care ma pun sa dorm...
A doua zi
Mă trezesc dimineață si imi fac rutina de dimineață și ma îmbrac asa:Mănânc micul dejun cu Alin si mergem la firma....Alin a plecat la biroul lui...iar eu voiam să intru pe ușă care ducea la biroul meu....dar trebuia sa trec pe langa a lui Alex....ating clanța dar pe cand sa deschid usa....cineva își pune mana pe mama mea si ma opreste....ridic privirea si vad ca persoana aceea era............................
CITEȘTI
Petalele Iubiri❤
RomanceSe spune încă din vechime că nu poate exista iubire între un vampir și o muritoare? Sau așa se spunea....până când o simplă fată întâlnește un vampir....și se îndrăgostesc unul de altul....vor ajunge până la final împreună?