Au trecut câteva ore, iar tata plecase deja....sper sa nu i se întâmple ceva....l-am pierdut odată nu mai vreau sa il pierd a doua oară....stăteam si citeam cartea "Între Viață și Moarte" eram la capitolul 16 cartea are 30 de capitole....citeam cand deodată îmi sună telefonul ca am primit un mesaj....imi iau telefonul si il deschid ușor apăsând pe buton lăsând să se aprindă ecranul, privesc ecranul telefonui si era un mesaj de la mama Si unul de la Alex....dar când încep să îl citesc....ochii Mi se umplu de lacrimi....mesajul era asa
"Dragă Oana
Vreau să îți spun că vreau să uiți că sunt mama ta....vreau să am o viață fericită cu Emil....uită că sunt mama ta și tu că esti fiica mea.... consideră-mă moarta. De acum nu mai vorbim, nu mai ne cunoastem nimic.
Adio Oana."
Si mesajul de la Alex"Oana nu ne mai putem vedea, am iubita, si vreau sa uiti de mine, adio"
Din ochii încep a curge lacrimi în momentul ăla pe ușă intra Erick....El ma vede plângând si vine la mine din start ma ia in brate.... mangaindu-mi capul....
Erick-Gata, va fii totul bine. Da?
Eu-E greu.... mama vrea sa uit ca sunt fiica ei....Si Alex...sunt o proastă că il iubesc....
Erick-Nu ești proastă....dar el nu a știut să te prețuiască....hai sa mâncăm si dupa te pui sa dormi...
Eu-Da.
Mergem si mâncăm cina după care, merg în camera mea, fac un duș ma îmbrac în pijamale si ma pun sa dorm.
A doua zi:
Mă trezesc dimineață si vad ca este ora 10....merg la baie ma spăl pe față pe dinți....fac un dus si ma îmbrac asa:Ce noroc pe mine ca azi e sâmbătă. Merg si mănânc micul dejun....Hm...ce ciudat Erick nu e acasă....merg la subsol dar nu e nimeni asa ca ii astept aici.... ce dracu sa fsc ca sa nu ma plictisesc... hm.... am sa cant putin pana ce vin ei.... merg încet la căștile si microfon....imi pun căștile si pornesc microfonul si........
CITEȘTI
Petalele Iubiri❤
RomanceSe spune încă din vechime că nu poate exista iubire între un vampir și o muritoare? Sau așa se spunea....până când o simplă fată întâlnește un vampir....și se îndrăgostesc unul de altul....vor ajunge până la final împreună?