Privesc cu teamă spre ușă neagră cu placuta pe care scrie "Biroul directorului", bat la ușă încet și aud un "intra" asa ca intru tematoare in birou, închid ușa după mine si stau lângă ușă.
Eu-Știți eu sunt....
Dl. Director-Știu cine ești. Ești sora lui Erick Smith. Fiica lui Charlie Smith.
Eu-Da...*zic temătoare*
Dl. Director-Poftim cărțile orarul si cheia de la dulap.
Eu-Multumesc
Zic și ies din birou. Privesc cheia si pe ea scrie numărul 140....Ok.... merg și caut dulapul până la urmă il găsesc il deschid si pun cărțile și orarul înăuntru, după care mă uit pe orar si prima oră am biologie. Imi place biologia pot spune ca ma descurc bine, imi iau cartea de biologie și caietul din ghiozdan si merg spre sala de biologie. După cum am vazut sala este lângă cabinetul asistentei. Intru in clasa si o vad pe Miriam asa ca merg la ea.
Eu-Hei.
Miriam-Hei așeaza-te ți-am ținut loc.
Eu-Mersi*zic si ma asez*
Stau linistită cand deodată il văd pe Aidem dar nu singur si cu cineva dar nu pot sa vad cine este pentru Aidem este in fața. Ei se așează în spatele nostru.
Aidem-Miriam cine este colega ta de banca?*zice către Miriam iar noi ne intoarcem*
Eu-Buna Aidem.
Aidem-Oana?
Eu-In persoana.
Miriam-Aidem ai aflat răspunsul. Mulțumit?
Aidem-Si încă cum? Ma bucur ca nu este Lidia.
Eu-Bucurate ca de acum eu voi sta aici.
Aidem-Ăăăă Oana el este Leon. Un prieten si coleg. El nu este vampir este varcolac.
Leon-Incantat.
Eu-Asemenea.
Miriam-Vine profa de bio vorbiti voi altă dată.
Aidem-Oana ne vedem la tine acasw dupa scoala.
Eu-Bine.
Profa vine si ne preda lectia. Restul orelor trec repede iar eu si Miriam am iesit de la scoala. Mergem si ne plimbam pana lângă locul de baschet.
Miriam-Deci vin la tine pe la 4 sa ne facem temele si proiescul la bio.
Eu-Da.
*El pov.*
Jucam baschet cand o vad pe fata din parcare. Eram înconjurat de băieți asa ca in loc sa ii dau unuia dintre ei o lovesc pe ea in cap.*Oana pov*
Vorbeam cu Miriam cand deodata simt o minge care imi lovește capul, eu imi pun mana in zona lovită si ma uit către cel ce a dat....era El...cel din parcare...Miriam ia mingea si vine la mine....iar el vine la noi două Si...............
CITEȘTI
Petalele Iubiri❤
RomanceSe spune încă din vechime că nu poate exista iubire între un vampir și o muritoare? Sau așa se spunea....până când o simplă fată întâlnește un vampir....și se îndrăgostesc unul de altul....vor ajunge până la final împreună?