Mănânc micul dejun cu Alin si mergem la firma....Alin a plecat la biroul lui...iar eu voiam să intru pe ușă care ducea la biroul meu....dar trebuia sa trec pe langa a lui Alex....ating clanța dar pe cand sa deschid usa....cineva își pune mana pe mama mea si ma opreste....ridic privirea si vad ca persoana aceea era Alex cu iubita lui....
Alex-Măi, măi, măi, nu te credeam în stare să vi la firmă.
Eu-Atunci uite că am avut curaj
Lili-Oana poate ai tu curaj dar nu te compari cu mine.
Alex îmi arunca o ultima privire după care intra in birou dupa care intru eu...merg la biroul meu care e mai departe de Alex dar ne putem vedea unul pe altul...Yaccc....in fine....stateam linistita si imi vedeam de acte...pana vine Alin....
Alin-Oana poti sa imi faci si actele astea?
Eu-Sigur...oricum sunt aproape gata cu ale mele...
Alin-Ok...
Eu-Alin?
Alin-Da?
Eu-Daca mai ai acte da-mi-le mie te rog.
Alin-Ok sefa
Eu-mersi
Alin pleacă si eu imi încontinui treaba, faceam treaba pana ce mio termin si vad actele lui Alin le termin după care il chem pe Alin sa vina la mine in birou...Nu durează mult si Alin vine ii dau actele si el imi da altele ma pun pe scaun. Rezolvăm actele cand deodată simt cum cineva se tot uita la mine imi ridic privirea si persoana care se tot uita la mine este nimeni decât................................
______________________________________bunaa tuturor....ma gândeam de mult sa fac un mic anunț....ma gândeam sa sterg cartea si contul si sa renunț la wattpad cred....
CITEȘTI
Petalele Iubiri❤
RomantikSe spune încă din vechime că nu poate exista iubire între un vampir și o muritoare? Sau așa se spunea....până când o simplă fată întâlnește un vampir....și se îndrăgostesc unul de altul....vor ajunge până la final împreună?