Mă trezesc de dimineață și mă schimb și îmbrac așa:
Încă este vară deci nu mi-ar fii frig.... Merg în bucătărie unde era mama și Emil.
Eu- Neața mama!*mă așez pe scaun dar Emil pleacă din bucătărie. Sincer Emil nu era rău până acum dar din cauză că eram eu de asta se ceartă mereu*
Mama- Neața Oana. După ce mănânci trebuie să pleci....
Eu- Știu mama....dar nu dau înapoi vreau să îți fie bine....Nu să ai probleme din vina mea....
Mama- Oana.....
Eu- Mama....Emil te iubește vrea o familie cu tine....e mai bine să plec eu și să vă continuați viața....
????- Sincer Oana....Nu credeam că vrei să faci asta pentru noi.
Eu- Stai calm Emil nu o fac pentru tine....o fac pentru mama și pentru că vreau să locuiesc cu tata pentru că m-am săturat să îți văd fața!
Mănânc micul dejun după care merg să îmi i-au bagajele din cameră.... Cobor scările și îmi iau la revedere de la mama și plec la aeroport....mergeam liniștită și urc în avion.... mă pun pe un scaun care era lângă o doamnă..... Bine eu eram la geam și doamna sa așezat pentru că eu am lăsat-o..... Stau și îmi conectez căștile în telefon până când....
Asistentă-Dragi pasageri vă rog să vă puneți centurile de siguranță vom decola in 5 minute.
Ok....asta este....îmi pun centura și îmi bag căștile în urechi dau muzica la maxim și mă rezem de geamul rece al avionului....până când adorm.....
A doua zi dimineața...
Dormeam liniștită până când....
Asistenta-Dragi pasagerii vom ateriza în câteva minute în orașul Foxord sau Fox....
Mă trezesc și îmi scot căștile din urechi și le deconectez de la telefon și le pun în poșetă.... Și uite că am ajuns în Fox....Cobor din avion....îmi iau bagajele și ies din aeroport....când ies mă uit în dreapta și acolo era....................
_______________________________________________
Buna buna buna
Am venit cu primul capitol sper ca va plăcut. Si vreau sa va rog ceva. Ss dati raport sau block contului Surduc Alina este un cont de al meu dar mia fost spart si nu ma mai lasat persoana sa intru pe el si a trebuit sa imi fac altul.
CITEȘTI
Petalele Iubiri❤
Roman d'amourSe spune încă din vechime că nu poate exista iubire între un vampir și o muritoare? Sau așa se spunea....până când o simplă fată întâlnește un vampir....și se îndrăgostesc unul de altul....vor ajunge până la final împreună?