Alex-Ce frumoasa esti!
Eu-Ce prost esti!
Alex-De ce esti asa?
Eu-Asa cum?
Alex-Asa rece!
Eu-Tu si propria mea mamă m-ați lăsat baltă....Erick a fost cu mine si imi zicea ca totul va fi bine....ce să crezi nu a fost nimic bine....tata a murit acum doi ani....iar tu apari după atâta timp in viata mea iar....
Alex nu apuca sa zică nimic pentru că liftul se deschide, il îndepărtez de mine si eu plec lasand-ul acolo....
*Alin pov.*
Eu-Lili?
Lili-Alin....buna!
Eu-Putem vorbi?
Lili-Stai jos te rog.
Eu-Cred ca stiu ca Oana si Alex se iubesc....
Lili-La fel ca noi doi...
Eu-Ce?
Lili-Suntem vampiri Alin....noi doi ne iubim....la fel si Oana si Alex....da recunosc am facut păcatul de ai îndepărta dar a fost gresit....acum trebuie sa ii împăcam....
Eu-Facem Tot posibilul....
Lili-Noi doi....ăă....
Eu-Ar trebui sa incercam....sa fim impreuna....
Lili-Da....dar ne vom preface ca nu suntem.... ca să îi ajutăm pe cei doi porumbei....
*Oana pov*
Ce idiot....Mai apare si in viata mea după care încearcă să mă si faca sa ma îndrăgostesc de el....ca inainte....eram acasă și citeam cand deodată cineva suna la sa...ce ciudat Alin are cheile...
Cine poate fi? Deschid usa si pe ea intra val vârtej Alex....Eu-Alex ce cauti aici??
Nu zice nimic doar se apropie de mine eu dau încet in spate pana cand dau de peretele rece....el vine si se năpustește peste corpul meu....respira încet....ce....miroase a alcool....isi duce încet mana pana la..................
CITEȘTI
Petalele Iubiri❤
RomanceSe spune încă din vechime că nu poate exista iubire între un vampir și o muritoare? Sau așa se spunea....până când o simplă fată întâlnește un vampir....și se îndrăgostesc unul de altul....vor ajunge până la final împreună?