Trecuse încă 4 ani, Oana se uita cu emoție în oglindă, se aranja, mari fiori îi treceau când se vedea îmbrăcată în rochie de mireasă, deodată simți cum o respirație rece îi slufla pe lângă gât ușor, si pe mâini simți fiori....
-Ești foarte frumoasă....-spuse băiatul ce urma să îi fie alături toată viața-
-Nu te-am auzit intrând-spune fata cu zâmbetul pe buze-
-Asta era și ideea, să te surprind!
-Păi ai reușit.-spune fata fericită-
-Te iubesc mult, ști asta nu?
Fata se întoarce si se uită în ochii lui...
-Da știu asta.
-Dar?-întrebă băiatul nedumerit-
-Aș fi vrut să fie și Erick azi aici....
-O să vezi că o să fie bine.
-Ști....-fata nu apucă să termină fraza pentru ca deodată ușa se deschise și pe ea intrase cine își dorise sa vină-...iu.Erick?
-În persoană!
Fata fugise și îi sărise în brațele fratelui ei....pe care nu la mai văzut se 6 ani....
-Nu plânge, azi nu ai voie să plângi sorela, da?
-Da-spune fata care se abtinea să nu plângă-
-Să mergem ceilalți ne așteaptă....
Odată plecați Oana având o mie de emoți...ajunși la biserică...fata coborâse din mașină îl prinse pe fratele ei de braț și încet pășeau pe treptele biserici....intrând înăuntru unde era preotul și viitorul ei soț....
-Ne-am adunat toți azi, în această zi fericită, pentru căsătoria lui Alex Cullen cu Oana Black....Alex Cullen azi de bună voie și nesilit de nimeni o iei în căsătorie pe Oana Black la sărăcie și la bogăție, la fericire si la supărare?
-Da-zice băiatul cu un zâmbet foarte frumos si care se observa că era sincer-
-Oana Black azi de bună voie și nesilita de nimeni il iei în căsătorie pe Alex Cullen la bogăție și sărăcie, la fericire si supărare?
-Da-Zice fata in culmea fericirilor-
-Acum vă declar soț si sotie, poti sărută mireasa
Băiatul trage încet valul care îi acoperea fața....ii descoperă fața o trage ușor într-un sărut plin de iubire sinceră....ies toți din biserică, dar cum miri ies dintr-un balon cu aer cald, cădeau petale de trandafiri roși, băiatul o ia in brate uitându se in ochii celuilalt si zâmbind, amândoi isi dăduse seama ca destinul ia condus la soarta in care ei sa fie unul lângă altul pentru tot deauna...
"Uneori nu noi decidem de vin ne putem îndrăgosti....pur si simplu o facem....Si Daca o facem se poate intampla ca aceea perosana este destinată să ne fie alături pentru tot deauna"
Sfârsit
CITEȘTI
Petalele Iubiri❤
RomanceSe spune încă din vechime că nu poate exista iubire între un vampir și o muritoare? Sau așa se spunea....până când o simplă fată întâlnește un vampir....și se îndrăgostesc unul de altul....vor ajunge până la final împreună?