Capitolul 18

21 0 0
                                    

    Cobor jos dar cand sa merg la bucătărie aud o bătaie in ușă cand deschid ușa era un William un coleg de muncă a tatei.

William-Tatal tău este acasă?

Eu-Domnule William, da este acasă. Va rog intrati

     Il poftesc pe William in casa. Supa care il duc pe William la tata în sufragerie. William se așează pe canapea lângă tata

Eu-Domnule William va fac o cafea?

William-Daca nu te deranjeaza.

Eu-Să vrei si tu?

Tata-Cum vrei.

     Le fac cate o cafea si mie un pahar de suc de portocale. Le servesc sucul de portocale si ma asez pe fotoliu.

William-Foarte bună cafea faci Oana.

Eu-Multumesc.

William-In fine. Sergiu avem o misiune in continentul Europa. Va trebui să vii unul dintre cei închiși aici a evadat si e in Europa acum poate face orice. Peste câteva zile plecam.

Tata-Si cât vom fi plecați?

William-Maxim cateva luni.

Eu-Ce???? Dar tata....*zic ridicandu-mă de pe canapea*

Tata-Oana nu am de ales.

Eu-Deci pui mai presus serviciul ca copii tai!!!!

Tata-Oana nu...

Eu-Nu tata lasă-mă în pace!!!!!

    Zic și ies pe ușă să mă plimb....noroc că am telefonul la mine....bine este frig afara dar nu mi pasă....merg prin parc și ma plimbam....Am trăit o viață fără tata....nu vreau sa plece iar de lângă mine....poate e greu de inteles....ma asez pe o bancă de lângă lac si stau ce stau si ma gandesc....imi inchid ochii si imi las capul pe spate gândindu-ma la tot ce se intampla.... ridic capul cand aud cum cineva de la depărtare imi strigă numele....ridic capul si deschis ochii lăsând lumina sa intre si sa pot vedea cine a striga neîncetat....privesc si acea persoana era....................................

Petalele Iubiri❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum