Capitolul 12

45 1 0
                                    

      Și Erick pleacă. Eu îmi iau hanoracul și merg spre ieșirea parcării. Dar deodată mi se dezleagă siretul de la teniși. Mă aplec să leg sireturile. După ce leg strâng bine siretul dar când ridic privirea văd o motocicletă care venea spre mine. Eu de teamă nu reacționez nici cum. Motocicleta se ridică pe roata din față și mă ocolește(ca la media) raman traumatizată acolo. Ce naiba a facut? Ma ocolit intr-o roata? Ok... asta a fost cuidat. Într-un moment mă ridic de jos și merg la el.

*El pov.*
     Veneam cu motocicleta în parcare, dar văd că mă apropii de o fată așa că mă ridic pe roata din față si o ocolesc mă las pe roata din spate în punctul în care eram. Opresc motocicleta îmi dau jos casca o rostesc între mâini și o pun pe motocicletă. Mă dau jos de pe motocicleta dar fata aceea vine în fața mea. Era foarte frumoasă, Ochii aia negrii ca noaptea, părul ei negru cu șuvițe blonde. Totul perfect. Dar nu pot sa vorbesc cu ea as pune o In pericol.

Ea-Mulțumesc.
     
      Nu ii spun nimic doar imi vad de treaba mea si plec spre clasa.

*Oana pov.*
Eu-Mulțumesc.

   Băiatul nu zice nimic....doar pleacă în fine merg în liceu și caut biroul directorului. Îl tot caut, dar mă ciocnesc de cineva și văd la pământ.

??-Auuu!!*zice o voce feminină*

     Îmi ridic privirea și văd că am dat peste o fata blonda cu ochii de un albastru ca cerul dar spre un verde de smaral. Mă ridic și merg să o ajut sa se ridice.

Eu-Îmi pare foarte rău nu am vrut să te lovesc.*zic eu ridicând-o*

Ea-Stai calmă nu am pățit nimic grav, era să uit bună sunt Miriam.

Eu-Incantata Miriam eu sunt Oana sa ghicesc esti un vampir?

Miriam-Da sunt vampir. Dar tu...Esti noua nu te am mai vazut pe aici?

Eu-Da sunt nouă in liceu și cautam biroul directorului.

Miriam-Vino îți arăt eu. Sii tu nu esti vampir?

Eu-Nu.

Miriam-Cum asa?

Eu-Cand aveam 5 ani părinți mei au divorțat și tata la luat cu el pe fratele meu geamăn iar eu am rămas cu mama. Într-un final am decis sa ma mut la tata.

Miriam-Aaaaa.... Păi am ajung. Ne mai vedem

     Privesc cu teamă spre ușă neagră cu placuta pe care scrie "Biroul directorului", bat la ușă încet și aud un "intra" asa ca intru tematoare...................
_________________________________________________Bunaaaaa
Îmi pare rau ca nu am postat. Da na am nevoie de inspirație. Scuze sincer. Acum sa va arat noile personaje.
Miriam

El(Alex)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


El(Alex)

El(Alex)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Petalele Iubiri❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum