"İçkiler bittiğinde beni yakınına çekiyosun "
-Selena Gomez
❀❀❀
Selena, komidinin üzerinde çalan telefonuyla uyandı. Lamba ipini karanlıkta aradı ve ipi bulup çektiğinde sert ışık gözlerine çarptı. Telefonunu eline alıp, arayan kişinin ismini okuduğunda kalp atışları hızlandı.
Gelen Çağrı
Justin
Cevapla Meşgul
"Bebeğiiimmmm." Telefonu açar açmaz, Justin ağzını geveleyerek konunştu. Selena arka planda çalan müziği hafif duyabiliyordu.
"Justin? Sorun ne?"
"Aramam için ya-yanlış bir şey mi olmalı?"
Selena kaşlarını çattı. "Şey, daha önce hiç aramadın."
"Sen daha ön-önce beni aradın," diye geveledi.
"Evet, ben hey dedikten sonra her zaman telefonu kapatırdın." Birkaç saniye durakladıktan sonra Selena sordu, "Sen iyi misin?
Cevap vermediğinde Selena endişelenmeye başladı. "Justin? Hala orada mısın? Neredesin?"
"PARTİİİİİ!" Justin aniden bağırdı ve Selena telefonunu şok olmuş bir şekilde elinden yere düşürdü. Telefonu yerden kaldırmadan önce elini hızlı atan kalbine yerleştirdi.
"Parti mi? Kimin partisi?"
"Taylor'ın evinde," diye cevapladı. Selena, hattın diğer ucundan duyduğu cevap karşısında küçük dilini yutacaktı az kalsın.
"Justin, lütfen, eve git. Artık içme," diye yalvardı Selena telefonu sıkıca kavrarken.
"Hayır, hayır, hayır, hayır gitmeyeceğim, gitmeyeceğim." Justin kıkırdadı.
Selena yatağından kalktı. "Seni eve götürmeye geliyorum. İçmeni sevmiyorum."
"Ama hala beni seviyorsun, değil mi?"
Selena adımlarını keserek duraksadı.
Seni seviyorum, demek istedi.
Bunun yerine, "Birazdan orada olacağım." dedi.
❀❀❀
Selena, sarhoş sevgilisini aramak için evin içinde yürürken yoluna çıkan sarhoşların sözlü tacizlerini ve ıslıklarını görmezden gelmek için elinden geleni yaptı. Justin'i bulmak yerine görmek istediği en son kişiyi gördü.
Sofia ellerini kalçalarına koydu ve, "Burada ne arıyorsun?" diye tısladı.
Selena dudağını ısırdı. "Justin'i gördün mü?" Sofia'nın sorusunu görmezden gelerek sordu.
"Belki de," Sofia sırıttı.
"Bana nerede olduğunu söyleyebilir misin?"
Ancak Sofia'nın sırıtması, kollarını göğsünün üzerinden geçirirken daha da büyüdü. Selena kaşlarını çatmıştı, bir cevap alamayacağını biliyordu.
"Yardımın için teşekkürler," Selena, Justin'i bulmak için yola çıkmadan önce alaycı bir şekilde mırıldandı.
Bir süre aradı, onu Taylor'ın evinin havuzunda birkaç erkeklerle gülerken gördü. Justin'in, Selena'yı görünce gözleri parladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect || Jelena
Fanfiction"Biliyorum kırıldın bebeğim, ama ben de kırıldım." © Tüm hakları saklıdır -@whiskeyroses