|| 16.Bölüm ||

1.4K 295 134
                                    

"Tüm istediğim kalbinin sadece küçük bir kısmı."

-Ariana Grande (Just A Little Bit Of Your Heart)

❀❀❀

O beni seviyor.

Justin'in söylediği cümle bir barda otururken kafasında yankılanırken, parmağını içkisine batırdı ve etrafında dolandırdı. Nedense yüksek sesle söyleyediğinde daha gerçekçiydi. Selena onu seviyordu, daha önce nasıl görmedi? Ona söylemişti ama yine de kelimelere asla inanamadı.

"Siktir," Justin küfretti, kafasını elinde tuttu ve yüzünü ovuşturdu. Bütün bunlar onu sinirlendiriyordu.

Kendini, Selena'nın evine giderken buldu. Tabii ki, o sarhoş değildi belki de o kadar güçlü olmayan iki ya da üç içki içtiği için, ama yine de vızıltılı sesler duyuyordu. Selena'nın evi zaten olduğu bardan uzakta değildi, bu yüzden araba kullanmadığı için bir nevi iyi hissetti.

Aptalca bir seçim biliyorum, ama Justin aptaldı. Bu yüzden süpriz olmamalı.

Nedenini bilmiyordu ama açıklanamayan bir dürtünün Selena'ya yakın olması gerektiğini hissetti ve eğer yapmazsa delirmiş gibi olacaktı.

En son ne zaman sadece ikisi birlikteydi? Kapı zilini çaldığında kendi kendine düşündü.

Kapı zilini bir kez daha çaldı, ama açan olmadı. Bir kez daha çaldı ve kapının kolunu çevirdiğinde kapı yavaşça aralandı. Şansına kilitli değildi. Yavaş adımlarla evin içine girdi.

Selena'nın yatak odasının kapısının önünde durdu, kalbi her zamanki gibi sert çarpıyordu, nedenini bilmiyordu.

Yumuşakça kapıyı çaldıktan sonra, kapıyı açtı ve Selena'yı yatağının üstünde uyurken gördü. Hala kıyafetlerini değişmemişti,  ve görünüşe göre yatak odasına adım attığı an kendini yatağa atıp uykuya dalmıştı.

Justin kendini yatağın yanına ilerlerken buldu. 

Justin, Selena'nın yanına uzandı ve yüzünü karnına yasladı. Onu bu şekilde tutmak, aniden kendini tamamlamış hissetmesini sağladı ve asla gitmesine izin vermek istememişti.

"Justin?" Selena mırıldandı, ellerini yumruk yapıp gözlerini ovuşturdu. "Nasıl girdin?"

Justin ona bakmak için başını kaldırdı ve cümlesini bitirmeden önce, Justin dudaklarını öpmek için ona doğru yaklaştı.

Diğer sarhoş gece de olduğu gibi, Selena öpücüğü karşısında nefesini tuttu, şaşırmıştı. Onu agresif bir şekilde öpüyordu, dövmeli kollarını vücudunun etrafına sarmış, yanına uzanmak yerine üstüne doğru ağırlığını vermeyerek uzanmıştı.

"Ne yapıyorsun?" Aralıksın öpmeye devam ettiğinde, ellerini göğüsüne koyup uzaklaşırken sordu. Onu tekrar öptü, dudakları birbirine kenetlendi ve Selena ellerini aralarına koyarak uzaklaşmaya çalıştı.

"Lütfen," Justin fısıldadı dudaklarına.  Selena, onu bu kadar zayıf gördüğü için kalbinde bir ağırlık hissetti. "Lütfen, sana ihtiyacım var."

Selena gözlerine bakarken, belirgin acıyı gördüğünde ve onlara özlem duyduğu için çelişkili hissetti. Gözlerini kapattığında, ellerini saçlarına dolaştırdı ve bir kez daha öpmesine izin verdi.

Justin, gömleğini vücudundan sıyırdı.

Çünkü ona istediğini vermeyi nasıl reddedebilirdi?

----

JUSTIN BÖYLE YAPINCA ÇOK YUMUŞUYORUM FEELS FALAN GEÇİRİYORUM AMA ÇOĞU BÖLÜMDE ŞEREFSİZ GÖTÜN TEKİ AQ 

Perfect   || JelenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin