|| 14.Bölüm ||

1.4K 300 108
                                    

  "Ben senin kehribar rengindim, ama şimdi o senin altın tonun.."

-Demi Lovato (Stone Cold)

❀❀❀

Justin bugün her yerdeydi, Yovanna her zaman ona yakındı. Onunla çok iyi anlaştığını görmek  Selena'yı üzmüştü. Her zaman müzik sınıfında birbirleriyle konuştuklarını ve koridorlarda birlikte yürüdüklerini gördü. Yovanna hakkında her şey mükemmeldi.

"Selena, değil mi?" Yovanna, birlikte girecekleri derste sordu. Selena konuşamak istemiyordu, bu yüzden cevap olarak başını salladı. 

"Erkek arkadaşın gerçekten çok tatlı" Yovanna gülümsedi. "Çok şanslısın."

Yovanna ile tatlı mıydı?  Selena hafif bir gülümseme verdi ve kafasını çevirdi. O kadar güzeldi ki ondan nefret etmek neredeyse imkansızdı. Yovanna'nın Justin'in dikkatini çekmeye çalışmadığı belliydi, Selena ise her zaman bunun için çalışmak zorundaydı. Selena, Justin'in onun için umursamadığını düşünsede, şimdi daha az umursamıyordu.

 Justin'in konuştuğu tek şey Yovanna ve Yovanna idi.  Onu her şeye davet etti, Selena orda olmasına rağmen hatırlanana kadar beklemek zorunda kaldı.

Ve Selena zayıftı. Ders bitiminde Justin'e yetişemedi ve Yovanna'yla konuşmayı kesmesini istemedi. Ya bir şey söylediğinde, Justin, Selena'nın çok yapışkan ve çöp yığını olduğunu düşünmeye başlarsa?  

Önünde iki yol vardı. Eğer konuşursa onu kaybederdi. Konuşmasa, onu yine kaybederdi. 

Selena ne yapacağını bilmiyordu.

  ❀❀❀  

"Kendi müziklerini besteleyenlere hızlı bir açıklama yapacağım," Bayan Hemmings, Selena'nın dikkatini çekmeyi başarmıştı. "Provalar yarın başlıyor ve bu yılki okul balosundan sonraki haftaya taşıyoruz. Kendi müziğini oluşturan herkesin yarın okuldan sonra kalması lazım." 

Selena kaşlarını çattı, arabasının son zamanlarda berbat frenleri yüzünden tamirciye gitmesinden beri herhangi bir ulaşım aracı yoktu. Bir kez daha Yovanna ile konuşan Justin'e baktı.

Risk alarak, ona seslendi.  "Hey Justin?"

Justin, ismini duymasıyla Selena'ya döndü. "Evet?" Selena'nın, sohbetlerini bölmesi üzerine rahatsız oldu.

"Uh, yarın provalardan sonra beni alabilir misin? Arabam, bakımda."

Justin düz bir bakış attı. "Neden Taylor'a sormuyorsun?"

Yovanna, Justin'in yanında kaşlarını çattı. "Justin, neden sen bırakmıyorsun? Eminim ki sevgilisini arkadaşından daha çok tercih eder."

Justin, Yovanna'nın onayını bekliyormuş gibi görünüyordu, "Ah, evet haklısın." Selena'ya baktı. "Elbette, her neyse, işin bittiğinde bana mesaj at seni alacağım."

Yovanna, Selena'nın ondan nefret etmesini gerçekten zorlaştırıyordu.

----

JUSTIN SANA HER BÖLÜM KÜFÜR ETMEKTEN SIKILDIM MAL ÇOCUK 

Perfect   || JelenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin