"İhtiyacımız olandan daha fazla bir şey söylemiyoruz ."
-Rihanna (This Is What You Came For)
❀❀❀
Selena, önünde sevdiği çocuğa bakarken Justin'in gözlerinin dolduğunu gördü.
Justin çantayı (Poşet çanta bu arada) ve çiçekleri kapının yanına koydu ve elini tutmak için uzandı. Selena elini geri çekti.
Justin'in yüzü düştü. "Çok üzgünüm, Selena. Balonun senin için ne kadar önemli olduğunu bilmiyordum ve ne zaman bu kadar mantıksız davranmaya başladım bil-" Yutkundu ve devam etti, "Bilmiyorum."
Selena hiçbir şey söyleyemeyen alt dudağını ıssırdı.
Justin nefes aldı. "Ben sadece... Sofia bana başka bir erkekle baloya gideceğini söyledi ve o elbiseyi tuttuğunu gördüğümde-"
"Sofia?" Selena duraksadı, iki yanında duran ellerini yumruk yaptı. Justin yüksek sesle yutkundu. "Benim yerime Sofia'nın söylediği bir şeye mi inanıyorsun?"
Justin kafasını utanç içinde eğdi. Haklıydı... neden kendi kız arkadaşından başka birine inandı ki? Justin Selena hakkında bir şey biliyorsa, o da tanıdığı en sadık insandı.
"Çok üzgünüm," dedi kısık sesle. Justin kapının yanındaki çantaya baktı. "Yeterli olmadığını biliyorum, ama yaptığım şeyin yanlış olduğunu da biliyorum ve bunu telafi etmek istiyorum, bu yüzden..."
Çantayı aldı ve ona uzattı.
Selena ondan yavaşça aldı ve içine baktı, içindeki kırmızı kumaşı görünce ağzı hafifçe açıldı. Yavaşça dokundu ve alt dudağının titrediğini hissetti.
Sonra ona bir buket çiçeği uzattı ve balo biletlerini üstüne koydu.
Ona baktı, görüşü bulanıktı. "Beni baloya mı götürüyorsun?" diye fısıldadı. Rüya mı görüyordu? Önündeki bu çocuk kimdi ve Justin'e ne yapmıştı?
Justin tekrar yuttu. "Eğer beni istiyorsan."
Ağlama, ağlama, Selena zihninde tekrarladı ama bir gözyaşının kaçmasına ve yanağından süzülmesini engelleyemedi. Justin tereddütle elini kaldırdı ve yavaşça yanağını sildi.
Sonra zayıf bir şekilde gülümsedi. "Peki, ne bekliyorsun?" dalga geçmeye çalıştı. "Balo bütün gece sürmeyecek."
Karşılığında zayıf bir gülümsemeyle, Selena üstünü değiştirmek için odasına koştu.
---
ABİ AĞLAMAK İSTİYORUM ÇOK GÜZELLER OF KEŞKE TEKRAR BİRLİKTE OLSALAR AMK AŞKLARINA AŞIĞIM LDSFJHKSDFHJKS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect || Jelena
Fanfiction"Biliyorum kırıldın bebeğim, ama ben de kırıldım." © Tüm hakları saklıdır -@whiskeyroses