"Sonsuza dek bir yerde tekrar dans edeceğiz."
-Selena Gomez (Love Will Remember)
❀❀❀
Selena elbiseyi giymeden önce beş dakika boyunca yatak odasında oturmak zorunda kaldı.
Bunun gerçek olduğuna inanamıyordu. Justin gerçekten ona bir şeyler yapmaya mı çalışıyordu? Ve gerçekten ona bir elbise almış ve onu baloya mı götürüyor?
"Aw!" Rüya görmediğinden emin olmak için yanağını sıktı. Canını acıttıktan sonra, ayağa kalktı ve tekrar çantasının içine baktı. Selena kırmızı elbiseyi çıkardığında, gözleri genişledi.
Prenses elbisesi gibi, diye düşünde gülümseyerek.
Ve giydikten sonra, prenses gibi hissetti.
Jazzy odaya girdiğinde nefesi kesildi. "Vay," diye fısıldadı "Çok güzelsin!"
Selena elbisenin içinde güldü ve kendi etrafında döndü, Jazzy'nin ona katılmasına ve ellerini heyecanla çırpmasına yol açtı. "Sen oradaki en güzel kız olacaksın!"
Selena alt kata indiğinde, Justin'den bu tepkiyi beklemiyordu. Kanepede oturmuş yere bakıyordu, Selena'nın geldiğini duyunca başını hafifçe kaldırdı. Gözleri genişledi ve istem dışı ağzı açıldı.
"Sikti-"
Jazzy masumca ona baktı.
"Mükemmel." Kız arkadaşına ağzı açık bakmadan önce boğazını temizleyerek durumu düzeltti. "A-ateşli, harika görünüyorsun bebeğim."
Selena kızardı ve saçını kulağının arkasına sıkıştırdı. Kendini biraz garip hissetti, ona bir elbise alıp ve onu baloya götürmesine rağmen, onu bu kadar kolay affedemeyeceğini biliyordu. Her ikisi de beceriksizce uzaklara baktı ve Selena iç çekti.
"Um? Ne bekliyorsun?" Jazzy, sırıtarak iğneledi.
Justin kolunu uzattı ve Selena tereddüt ederek uzattığı koluna girdi, onu rahatsız etmeyecek şekilde sıkıca tuttu. Selena, Justin'in yapışkanlık hakkında nasıl hissettiğini biliyordu.
❀❀❀
Spor salonu, elbise giymiş kızlarla ve takım elbiseli erkeklerle doluydu. Justin, kolundaki Selena ile içeri girerken yüzünü buruşturdu. Okulda yapılan partiden nefret ediyordu... Neden okulda parti yapılır ki?
Selena, Justin'in duygularını yanlış anladı ve kolunu bıraktı, hafifçe kaşlarını çattı. Benimle görünmekten utanıyor olmalı diye düşündü. Diğer güzel elbiseli kızlara baktı. Elbisesi güzel olmasına rağmen, Selena belki de ona uymadığını hissetti.
Ve Justin, kolunu bırakmasının nedenini yanlış anladı. Selena olanları hatırladı ve beni affedemediğini mi düşündü? Belki ne yaptığının önemi yoktu, onun unutmasını sağlayamamıştı.
Ve ne yazık ki, bir süre orada öylece durdular. Birbirlerinin duygularını yanlış anlamışlardı. Yavaş bir dans müziği çalana kadar dikilmeye devam ediyorlardı ve Justin kız arkadaşına döndü. "Dans etmek ister misin?"
Selena gülümsedi ve Justin'in uzatmış olduğu elini tuttu. Onu, diğer herkesin eşiyle beraber olduğu dans pistine götürdü ve dövmeli kaslı kolunu beline sarıp kendine çekti. Yumuşak bir melodiyle sallandılar ve Justin olanlar için çözüm bulamadı. Onun üzerindeki tutuşunun ne kadar gevşek olduğunu fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect || Jelena
Fanfiction"Biliyorum kırıldın bebeğim, ama ben de kırıldım." © Tüm hakları saklıdır -@whiskeyroses